telefoniczna rejestracja nowych szkód zgłaszanych przez klientów,
udzielanie telefonicznej informacji klientom w związku z wcześniej zgłaszanymi szkodami.
Nasze wymagania
chęć niesienia pomocy klientom,
nastawienie na pracę zespołową,
dobra organizacja pracy, sumienność,
umiejętność aktywnego słuchania i rozwiązywania problemów,
zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.
To oferujemy
warunki zatrudnienia – umowa o pracę od pierwszego dnia. Twoje możliwe wynagrodzenie na start - podstawa 4300 zł brutto i do 860 zł brutto premii za jakość wykonywanej przez Ciebie pracy),
praca w stałych godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku,
pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w obszarze związanym z ubezpieczeniami;
wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.
Sprawdź podobne oferty pracy
Customer Support Specialist with Romanian
Nowa
Klient Rocket Jobs
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język rumuński
PrestaShop
Wordpress
Nowa
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim