obsługa odwołań poszkodowanych lub ich pełnomocników (analiza problemów, wysokości roszczeń, odpowiedzi),
identyfikowanie nieprawidłowości w procesie likwidacji szkód w celu poprawy ich jakości zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki oraz wymogami prawa,
terminowe zawieranie umów ugody na podstawie wynegocjowanych wysokości odszkodowania z roszczącym lub jego pełnomocnikiem,
realizowanie wyznaczonych celów dotyczących ilości i jakości obsługiwanych spraw,
współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkód,
przygotowywanie odpowiedzi na interwencje Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Ubezpieczonych i Rzecznika Konsumentów w zakresie procesu likwidacji szkód.
Nasze wymagania
doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie ubezpieczeniowej lub innej zajmującej się zwalczaniem przestępczości ubezpieczeniowej,
umiejętność analizy dokumentacji i formułowania wniosków,
dobra organizacja pracy własnej,
umiejętność priorytetyzowania zadań,
znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
To oferujemy
stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.
Sprawdź podobne oferty pracy
Pracownik ds. obsługi klienta
Nowa
1 192 - 1 265usd
Gameseal
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
Praca zmianowa
praca w zespole
Nowa
Junior ERP Customer Support Consultant with German
Nowa
Aptean
Wrocław
branża IT
język angielski
język niemiecki
Nowa
IT Customer Success Specialist
Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język angielski
Nowa
Specjalista ds. Uszczęśliwiania Klienta Hostingowego