Oferty
Specjalista ds. Relacji z Klientem (K/M)
Nowa
Support

Specjalista ds. Relacji z Klientem (K/M)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

ubezpieczenia

analiza dokumentacji

Microsoft Office

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • obsługa odwołań poszkodowanych lub ich pełnomocników (analiza problemów, wysokości roszczeń, odpowiedzi),
  • identyfikowanie nieprawidłowości w procesie likwidacji szkód w celu poprawy ich jakości zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki oraz wymogami prawa,
  • terminowe zawieranie umów ugody na podstawie wynegocjowanych wysokości odszkodowania z roszczącym lub jego pełnomocnikiem,
  • realizowanie wyznaczonych celów dotyczących ilości i jakości obsługiwanych spraw,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkód,
  • przygotowywanie odpowiedzi na interwencje Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Ubezpieczonych i Rzecznika Konsumentów w zakresie procesu likwidacji szkód.


Nasze wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie ubezpieczeniowej lub innej zajmującej się zwalczaniem przestępczości ubezpieczeniowej,
  • umiejętność analizy dokumentacji i formułowania wniosków,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.


To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik ds. obsługi klienta

Nowa
1 192 - 1 265 usd
Gameseal
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
Praca zmianowa
praca w zespole
Nowa

Junior ERP Customer Support Consultant with German

Nowa
Aptean
Wrocław
branża IT
język angielski
język niemiecki
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język angielski
Nowa

Specjalista ds. Uszczęśliwiania Klienta Hostingowego

Nowa
1 587 - 2 076 usd
SEOHOST
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
hosting
Linux
DirectAdmin
Nowa

Specjalista ds. Wdrożeń Moodle - praca projektowa

Nowa
RSM Poland
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Moodle
Nowa