Magnuso S.A. Firma IT z zacięciem consultingowym. Mamy zdefiniowane linie biznesowe w obszarze tworzenia aplikacji web, wdrażanie narzędzi marketing automation, monetyzacji serwisów internetowych oraz usług consultingowych. Naszym celem i misją jest przybliżyć naszych klientów do zwiększania zysków, opłacalności oraz rentowności ich projektów oraz odzyskania kontroli nad ich biznesami.
Obsługujemy serwisy internetowe naszych klientów na całym świecie. Dzięki naszej determinacji już 50 000 000 użytkowników w 25 krajach otrzymuje wysokiej jakości kontent w obszarze zakupów detalicznych, technologii, rozrywki i ekonomii.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją i osiągnęliśmy już max-a naszych możliwości jeżeli chodzi o procesy sprzedażowe. Przyszedł czas na zwiększenie skali. Dlatego do naszego zespołu poszukujemy, aż dwóch osób. Jedną z nich możesz być Ty jako SDR - Sales Development Representative.
Jak wygląda proces rekrutacji:
- Rozmowa przez telefon 5 - 10 minut,
- Rozmowa kwalifikacyjna,
- Assessment Center - stacjonarne we Wrocławiu
- Przewidziany czas na zatrudnieni nawet od zaraz ale nie później niż 2 - 3 tygodni od momentu publikacji ogłoszenia.
- Niezależnie od wyniku, zawsze dostaniesz od nas info zwrotne!
Obowiązki:
- Generowanie leadów: Aktywne poszukiwanie nowych potencjalnych klientów przy użyciu różnorodnych kanałów (LinkedIn, media społecznościowe, e-mail marketing, cold calling, narzędzia CRM).
- Pierwszy kontakt z klientami: Nawiązywanie pierwszej relacji z potencjalnymi klientami, umawianie spotkań,
- Kwalifikacja leadów: Ocena potrzeb klientów, identyfikacja możliwości biznesowych i przekazywanie zakwalifikowanych leadów do zespołu sprzedażowego.
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży: Współpraca z zespołem sprzedaży w celu usprawnienia procesu generowania leadów i zwiększenia efektywności działań.
- Ścisła współpraca z ludźmi od marketingu: aktualizacja wartości, ustalanie zakresu kampanii SEO i SEM
- Monitorowanie i raportowanie wyników: Regularne raportowanie działań, analiza efektywności leadów oraz propozycje optymalizacji procesu.
Kwalifikacje
- Minimum 2 lata doświadczenia w generowaniu leadów, sprzedaży lub marketingu w sektorze B2B w firmie IT - must have.
- Umiejętność korzystania z narzędzi CRM, LinkedIn, e-mail marketing, Apollo.Io, Pipedrive, Woodpecker etc.
- Dobra znajomość kanałów dotarcia do klientów - Cold Call, Cold Mail, Linkedin, Social Selling
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w tym umiejętność prowadzenia pierwszych rozmów z klientami i dotarcia do decydentów zdefiniowanych w buyer personie.
- Silna orientacja na cele, proaktywne podejście i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (codzienna praca z międzynarodowymi klientami).
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o dynamicznym rozwoju.
- Forma zatrudnienia - B2B lub Umowa zlecenie,
- Podstawa ustalana na podstawie doświadczenia w widełkach od 6 000,00 - 10 000,00 zł netto (b2b) lub 6 000,00 10 000, brutto na UoP,
- Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne stanowiące część składową,
- Elastyczny model pracy: możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej.
- Szkolenia i rozwój zawodowy.
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta Multisport,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznej branży IT/technologicznej.
Jaki jest nasz planowany setup:
- 2 new business developerów - jesteśmy już w połowie drogi :)
- 1 Sales developer representative - czekamy na Ciebie
- Dobrze zdefiniowane linie biznesowe - to już mamy,
- Dobrze zdefiniowane buyer persony - to również mamy,
Być może czekamy właśnie na Ciebie!