Oferty
Customer Service Analyst
Nowa
Obsługa klienta

Customer Service Analyst

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język angielski

Mile widziane

administracja

SAP

Salesforce

język niemiecki

język włoski

język francuski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:

  • Obsługa klienta - zarządzanie transakcjami klientów, w tym zamówieniami, statusem zamówień, zapytaniami, reklamacjami i dostawami
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem określonych kanałów komunikacji
  • Zarządzanie relacjami z klientami oraz procesem reklamacyjnym przy użyciu Salesforce
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi, m.in. sprzedaży, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
  • Przegląd zamówień pod kątem zgodności z warunkami firmy oraz analiza procesów obsługi w celu poprawy wydajności i skrócenia czasu realizacji zamówień
  • Przygotowywanie raportów, analiz i wskaźników jakościowych dla zespołów biznesowych
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych
  • Wsparcie w szkoleniach oraz wdrażaniu nowych rozwiązań przed i/lub po ich uruchomieniu
  • Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba


Wymagania:

  • 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Mile widziana znajomość jednego z wymienionych języków na poziomie B2: włoski, holenderski, francuski, niemiecki lub hiszpański
  • Mile widziana znajomość programów SAP i/lub Salesforce
  • Wykształcenie wyższe


Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
  • Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Koordynator Operacyjny ds. Sukcesu Klienta

Nowa
6 900 - 9 000 PLN
BS Group Sp. z o. o.
Warszawa
obsługa klienta
Trello
Salesforce
Nowa

Koordynator / Koordynatorka obsługi klienta

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
zarządzanie zespołem
obsługa klienta
Nowa

Konsultant Assistance

Nowa
5 300 - 5 740 PLN
WTW / Willis Towers Watson Services Sp. z o.o.
Warszawa
support
obsługa klienta
Nowa

Senior Customer Service Analyst with German

Nowa
Manpower
Wrocław
obsługa klienta
język niemiecki
język angielski
Nowa

Koordynator/Koordynatorka Obsługi Pacjenta

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Łomianki
rozwiązywanie trudnych sytuacji
rekrutacja pracowników
obsługa pacjenta
Nowa