Oferty
Team Leader with German and English
Nowa
Obsługa klienta

Team Leader with German and English

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

helpdesk

Service Desk

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

język niemiecki

samodzielność

obsługa klienta

język angielski

Opis stanowiska

Friendly offer

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!



Miejsce pracy: hybrydowo z Poznania


Jakie będą Twoje zadania?

  • Codzienne zarządzanie i monitorowanie działań zespołu Service Desk
  • Planowanie oraz zarządzanie codziennymi obowiązkami i zadaniami zespołu 
  • Praca w systemie ticketowym ServiceNow
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów Service Desk dla dedykowanego klienta
  • Współpraca z klientem zagranicznym 
  • Zapewnienie ścisłej współpracy z innymi zespołami
  • Dbanie o odpowiednią motywację i zaangażowanie członków zespołu
  • Monitorowanie wyników ilościowych i jakościowych oraz przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej
  • Generowanie i analiza niezbędnych raportów
  • Stworzenie stymulującego środowiska zespołowego, opartego na wzajemnej komunikacji


Jakie są nasze oczekiwania?

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (min. B2)
  • Doświadczenie na stanowisku Team Leadera, Koordynatora zespołu, Supervisora lub analogiczne 
  • Doświadczenie w środowisku związanym z Obsługą Klienta, Service Desk lub Help Desk
  • Mile widziane doświadczenie w międzynarodowej organizacji (np. SSC/BPO)
  • Zdolność do podejmowania kluczowych decyzji, niezbędnych do sprawnego działania zespołu
  • Orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta
  • Umiejętność w budowaniu relacji z zespołem oraz w skutecznym komunikowaniu się z innymi 
  • Mile widziana znajomość metryk wydajnościowych (performance metrics)


Co możemy Ci zaoferować?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z międzynarodową firmią z branży IT
  • Pracę hybrydową w Poznaniu 
  • Nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanym centrum Poznania
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie
  • Przyjazna atmosfera w zespole specjalistów, którzy chętnie dzielą się wiedzą
  • Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
  • Liczne benefity: prywatne ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, dostęp do kafeterii, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, premie w ramach Referral Bonus czy Annual Bonus


Oferta dotyczy pracy stałej.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Specjalista/ka ds. sprzedaży szkoleń - Doradca klienta biznesowego

Nowa
FIG Polska
Warszawa
komunikatywność
sprzedaż B2B
sprzedaż
Nowa

Customer Service Consultant with German and English

Nowa
Manpower
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
język niemiecki
obsługa klienta
Nowa

Junior w Dziale Obsługi Klienta

Nowa
4 670 - 5 500 PLN
MMC Polska
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
support
dobra organizacja pracy
Nowa

Senior Customer Success Manager

Nowa
12 000 - 16 000 PLN
Mindgram
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
well-being
HR
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży B2B

Nowa
6 500 - 8 500 PLN
Absztyfikant sp. z o.o.
Warszawa
sprzedaż
umiejętności analityczne
obsługa klienta
Nowa