Czym będziesz się zajmować?
- Wsparciem klientów z branży e-commerce w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- Przyjmowaniem, rejestrowaniem oraz obsługą zgłoszeń (w tym w ramach systemu ticketującego),
- Rozwiązywaniem podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów,
- Przekazywaniem zgłoszeń klientów do odpowiednich osób w organizacji i monitorowaniem ich statusu (współpraca z działem IT oraz Project Managerami),
- Wspieraniem Zespołu Customer Service w dodatkowych projektach.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku,
- Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera, wiedzy z zakresu IT,
- Umiejętności sprawnej i profesjonalnej bezpośredniej i mailowej komunikacji z klientami,
- Łatwości w przyswajaniu nowych umiejętności, szczególnie z zakresu IT,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Postawy proaktywnej - nastawionej na rozwiązywanie problemów; inicjatywy, umiejętności poszukiwania i skutecznego wdrażania rozwiązań,
- Pozytywnej energii, otwartości i empatii w komunikacji z naszymi Klientami,
- Doceniamy znajomość branży e-commerce,
- Znajomość języka angielskiego będzie Twoim atutem.
Co zyskasz, dołączając do naszego zespołu?
- Stabilne zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (umowa o pracę, B2B),
- Pracę w systemie hybrydowym (1-2 dni w tygodniu pracujemy w biurze), ale jeśli jesteś spoza regionu łódzkiego oferujemy pracę 100% zdalną,
- Pakiet sportowy Medicover Sport,
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej LuxMed,
- System kafeteryjny MyBenefit,
- Dostęp do wybranych przez Ciebie szkoleń Udemy,
- Zajęcia z języka angielskiego,
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.