tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Microsoft Ads;
praca z Meta Ads, Facebook Business Manager, TikTok Ads Manager, Google Ads I Analytics, Google narzędzia, Tag Manager, Google Ads Editor, Google Loocker Studio, Allegro Ads, Amazon Ads, DV360;
tworzenie strategii komunikacji w obszarze marketingu internetowego szczególnie w środowisku programmatic media;
tworzenia media planów oraz założeń KPI
Analiza skuteczności prowadzonych kampanii oraz raportowanie realizacji KPI (m. in. CPA, ROAS, LTV, CR)
zakup kampanii digital w obszarze programmatic
analiza, optymalizacja wyciąganie wniosków z prowadzonych kampanii
szczegółowe raportowanie działań
wsparcie pozostałych działów w firmie w zakresie reklamy programatycznej oraz nowości.
Wymagania:
Minimum 2 letnie doświadczenie w dziedzinie reklamy programmatic
Znajomość systemów DV 360, AdForm, Analitics itp.
umiejętność pracy w zepsole
wysokie umiejętności interpersonalne
analityczne myślenie
bardzo dobra znajomość Microsoft Excel oraz umiejętność pracy na zbiorach liczb
znajomość kampanii performance opartych o feedy produktowe