Z-ca Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów CM i Dyżurnego, CM Wołoska Warszawa

Z-ca Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów CM i Dyżurnego, CM Wołoska Warszawa

Obsługa klienta

Wołoska 22, Warszawa

Medicover

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
zarządzanie zespołem
sprzedaż
język angielski

Opis stanowiska

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • monitorowaniu pracy zespołu,

  • obsługa reklamacji,

  • wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,

  • nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,

  • przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,

  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,

  • dbałość o realizację celów finansowych.


Szukamy Ciebie jeżeli:

  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,

  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem i sprzedaży,

  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2),

  • cechujesz się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,

  • jesteś nastawiony na realizacje celów.


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,

  • pracę zmianową (8-godzinny system pracy), centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 20:00, w weekendy 8:00-20:00,

  • wsparcie podczas wdrożenia,

  • bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),

  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,

  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,

  • praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.


Centrum Medyczne Wołoska

Ul. Wołoska 22, Warszawa

Oferta dodana: 02.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca