Naszym klientem jest firma z branży nieruchomości
- koordynacja współpracy z bankami oraz innymi zewnętrznymi partnerami finansowymi,
- administracja i nadzór nad istniejącymi wewnętrznymi i zewnętrznymi umowami pożyczek/kredytów
- pełnienie funkcji osoby kontaktowej dla działu Treasury niemieckiej spółki macierzystej
- określanie potrzeb finansowych w kontekście nowych projektów nieruchomościowych; organizowanie przetargów i negocjowanie nowego finansowania
- przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych; monitorowanie zgodności z obowiązkami informacyjnymi i innymi kwestiami dotyczącymi compliance;
- realizacja krajowych i międzynarodowych transakcji płatniczych oraz inwestycji środków pieniężnych i transakcji walutowych
- otwieranie/zamykanie firmowych rachunków bankowych, nadawanie właściwych ustawień dla rachunków bankowych na platformach bankowości internetowej
- wspieranie dokumentacji back office oraz procesu KYC/AML
- wsparcie we wszystkich innych kwestiach związanych z finansowaniem przedsiębiorstwa, np. środki własne
- zarządzanie i aktualizacja dostępu użytkowników do platform bankowych
- wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, finansów, ekonomii bankowości lub pokrewne
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w dziale Treasury w przedsiębiorstwie z branży nieruchomości, przemysłowej, handlowej lub w banku
- doświadczenie w negocjacjach i zarządzaniu umowami finansowymi i instrumentami pochodnymi
- wiedza w zakresie księgowości różnych instrumentów finansowych, jak również w tematach związanych z prawem spółek
- biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
- wysoki stopień samodzielności, asertywności i poczucia odpowiedzialności
- umowa o prace
- Możliwość rozpoczynania pracy między 7 a 9 rano
- praca hybrydowa, 2 dni z domu.