Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać,
robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
- ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
- której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
- która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
Szukamy osoby, która kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekują się naszymi Klientami.
Za co będziesz odpowiadać?
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów Mięsnej Paczki.
- Wsparcie Klientów w codziennych sprawach dot. ich zamówień.
- Dbanie o najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów!
Twoja codzienna praca to:
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów.
- Dbanie o jak najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów
- Edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, doradzanie i pomaganie w wyborze elementów zamówienia, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień.
- Rozwiązywanie bieżących problemów dot. zamówień.
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami.
- Działania mające na celu lojalizację Klientów.
- Analityka danych, przygotowywanie zestawień oraz raportów.
Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?
- min. roczne doświadczenie zawodowe w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta.
-
Naturalny dryg i tzw. “smykałka” do zdalnej Obsługi Klienta.
-
Dobra znajomość Google Sheets i/ lub MS Excel.
- Sprawność w zarządzaniu wieloma zadaniami jednocześnie oraz współpracy z wieloma interesariuszami na raz.
-
Swoboda wypowiadania się oraz elokwencja.
- “Lekkie pióro” – fantastycznie, jeśli z łatwością przychodzi Ci pisanie przyjemnych w odbiorze, ale informacyjnych i kompleksowych treści.
- Silna chęć rozwoju w obszarze Obsługi Klienta.
Docenimy również:
-
Umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb tzw. “Pain Points” Klienta.
- Znajomość platformy Zendesk (lub inną platformę dedykowaną Obsłudze Klienta).
Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
- Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
- W energodajnej atmosferze.
- Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
- Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
- W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
- Z Zespołem:
- któremu się chce,
- który ma wspólny cel,
- który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Warunki współpracy:
- Umowę UZ lub B2B.
- 26 dni płatnych nieobecności w roku.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
- Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
- Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 15-minutowa rozmowa telefoniczna z naszą HRBP.
Etap 2: Spotkanie z Ulą, naszą Koordynatorką Zespołu Opieki Klienta.
Etap 3: Reference Check
Etap 4: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].