Oferty
Customer Care Specialist
Nowa
Support

Customer Care Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Google Sheets

Microsoft Office Excel

obsługa komputera

Google Workspace

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!

Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.


Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać,

robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.


Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?


Jeśli jesteś osobą:

  • ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
  • której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
  • która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,


Zapraszamy do zespołu!


Szukamy Specjalisty ds. Opieki Klienta! 🚀


Szukamy osoby, która kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekują się naszymi Klientami.


Za co będziesz odpowiadać?

  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów Mięsnej Paczki.
  • Wsparcie Klientów w codziennych sprawach dot. ich zamówień.
  • Dbanie o najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów!


Twoja codzienna praca to:

  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów. 
  • Dbanie o jak najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów
  • Edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, doradzanie i pomaganie w wyborze elementów zamówienia, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów dot. zamówień.
  • Rozpatrywanie reklamacji.
  • Monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami.
  • Działania mające na celu lojalizację Klientów.
  • Analityka danych, przygotowywanie zestawień oraz raportów.


Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?

  • min. roczne doświadczenie zawodowe w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta.
  • Naturalny dryg i tzw. “smykałka” do zdalnej Obsługi Klienta.
  • Dobra znajomość Google Sheets i/ lub MS Excel.
  • Sprawność w zarządzaniu wieloma zadaniami jednocześnie oraz współpracy z wieloma interesariuszami na raz.
  • Swoboda wypowiadania się oraz elokwencja.
  • “Lekkie pióro” – fantastycznie, jeśli z łatwością przychodzi Ci pisanie przyjemnych w odbiorze, ale informacyjnych i kompleksowych treści.
  • Silna chęć rozwoju w obszarze Obsługi Klienta.


Docenimy również:

  • Umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb tzw. “Pain Points” Klienta.
  • Znajomość platformy Zendesk (lub inną platformę dedykowaną Obsłudze Klienta).


Co oferujemy?


Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.

  • Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć. 
  • W energodajnej atmosferze.
  • Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
  • Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
  • W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
  • Z Zespołem:
  • któremu się chce,
  • który ma wspólny cel,
  • który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.


Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎


Warunki współpracy:

  • Umowę UZ lub B2B.
  • 26 dni płatnych nieobecności w roku.
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
  • Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
  • Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.


Dołącz do nas w kilku prostych krokach:

Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.

Proces rekrutacyjny:

Etap 1: 15-minutowa rozmowa telefoniczna z naszą HRBP.

Etap 2:  Spotkanie z Ulą, naszą Koordynatorką Zespołu Opieki Klienta.

Etap 3: Reference Check

Etap 4: Oferta!

 

Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!

Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.

Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
customer service
CRM
Ukrainian
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
zondacrypto
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
English
Polish
Nowa

Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿

Nowa
Bielenda
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Comarch XL
Customer Service Specialist
Obsługi klienta zagranicznego
Nowa

Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

Nowa
dhosting.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
SSL
domeny
Nowa

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

Nowa
7 500 - 7 501 pln
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa