Opiekun Klienta

Obsługa klienta

Opiekun Klienta

Obsługa klienta

Henryka Sienkiewicza 4, Warszawa

Mięsna Paczka

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
Google Sheets
Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!


Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.


Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.


Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?


Jeśli jesteś osobą:

  • ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,

  • której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,

  • która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,

Zapraszamy do zespołu!


Szukamy Specjalisty ds. Opieki Klienta! 🚀

Szukamy osoby, która kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekuje się naszymi Klientami.


Za co będziesz odpowiadać?

  • Za telefoniczną oraz e-mailowa obsługę Klientów Mięsnej Paczki.

  • Wsparcie Klientów w codziennych sprawach dot. ich zamówień.

  • Dbanie o najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów!


Twoja codzienna praca to:

  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów. 

  • Edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, doradzanie i pomaganie w wyborze elementów zamówienia, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień.

  • Rozwiązywanie bieżących problemów dot. zamówień.

  • Rozpatrywanie reklamacji.

  • Monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami.

  • Działania mające na celu lojalizację Klientów.

  • Analityka danych, przygotowywanie zestawień oraz raportów.

 

Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?

  • Min. rocznego doświadczenia zawodowego w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta.

  • Naturalnego drygu i tzw. “smykałki” do zdalnej Obsługi Klienta.

  • Dobrej znajomość Google Sheets i/ lub MS Excel.

  • Sprawności w zarządzaniu wieloma zadaniami jednocześnie oraz współpracy z wieloma interesariuszami na raz.

  • Swobody wypowiadania się oraz elokwencji.

  • “Lekkiego pióra” – fantastycznie, jeśli z łatwością przychodzi Ci pisanie przyjemnych w odbiorze, ale informacyjnych i kompleksowych treści.

  • Silnej chęci rozwoju w obszarze Obsługi Klienta.


Docenimy również:

  • Umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb tzw. “Pain Points” Klienta.

  • Znajomość platformy Zendesk (lub inną platformę dedykowaną Obsłudze Klienta).

 

Co oferujemy?

Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.

  • Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć. 

  • W energodajnej atmosferze.

  • Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.

  • Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).

  • W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.


Z Zespołem:

  • któremu się chce,

  • który ma wspólny cel,

  • który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.

 

Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎

Warunki współpracy:

  • Umowa o pracę / umowa zlecenie / B2B. 

  • 26 dni płatnych nieobecności w roku.

  • Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.

  • Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.

  • Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.

  • Pracę w biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Henryka Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.

  • Pracę w trybie stacjonarnym.

 

Dołącz do nas w kilku prostych krokach:

Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.


Proces rekrutacyjny:

Etap 1: 20-minutowa rozmowa online z naszą Junior People & Culture Specialist.

Etap 2: Zadanie do wykonania w domu.

Etap 3: Spotkanie z Pauliną - Head of People & Culture i Ulą - Koordynator Opieki Klienta.

Etap 4: 15 minutowa rozmowa z Marcinem - CGO.

Etap 5: Reference check.

Etap 6: Oferta!


Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!

Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.

Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].

Oferta dodana: 02.10.2025
Lokalizacja biura

Opiekun Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Opiekun Klienta

Henryka Sienkiewicza 4, Warszawa

Mięsna Paczka

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Biały Obrus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku , ul. Warszawska 6 dalej jako "administrator").... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca