Jako nowy E-mail and Automation Marketing Specialist dołączysz do działu E-Commerce. Przed Tobą sporo wyzwań i duża różnorodność zadań. Główne zadania będą polegać na bieżącej wysyłce newsletterów i tworzeniu rozbudowanych automatyk przy użyciu kanałów e-mail, push i sms oraz zarządzaniu rekomendacjami produktowymi na stronie dla wszystkich sklepów z Grupy Militaria.pl (Militaria.pl, MILITARY.PL, MILITARY.EU). Prowadzimy sprzedaż na terenie całej Europy, więc przygotowywanie komunikacji odbywa się w różnych językach (oczywiście ze wsparciem native speakerów).
Czeka Cię współpraca m.in. z zespołami Grafików, Performance Marketingu, Developerów, Online Content Team, czy też dostawcami różnych narzędzi dla e-commerce.
Jesteśmy jednym z największych i najstarszych sklepów internetowych w Polsce, niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej w Europie - zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to dzięki Tobie zbudujemy angażujący newsletter i system automatycznej komunikacji dla naszych klientów.
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- tworzeniem oraz realizowaniem kompleksowych i zaawansowanych kampanii newsletterowych oraz marketing automation (obejmując testy A/B, analitykę, optymalizację i rozwój we wszystkich kanałach komunikacji: e-mail, push, sms),
- zarządzaniem treściami dynamicznymi na stronach sklepów (rekomendacje, pop-upy, formularze),
- zarządzaniem treściami dynamicznymi w kampaniach e-mail/push,
- analityką i monitorowaniem efektów prowadzonych działań,
- implementowaniem nowych rozwiązań i integracji z systemem marketing automation,
- wspieraniem rynków zagranicznych w działaniach marketing automation,
- analizowaniem zachowań użytkowników i ich potrzeb,
- dbaniem o higienę baz użytkowników,
- wspieraniem członków zespołu w działaniach z obszaru komunikacji około-transakcyjnej (e-mail, sms),
- wspieraniem członków zespołu w działaniach z obszaru komunikacji dot. programu lojalnościowego (e-mail, sms, push),
- współpracą i wsparciem kluczowych działów w firmie.
Jesteś kandydatem, którego szukamy, jeśli:
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation, najlepiej w branży e-commerce,
- doskonale znasz przynajmniej jedno z narzędzi do obsługi marketing automation (najlepiej Synerise),
- bardzo dobrze znasz techniki przygotowywania kampanii marketing automation,
- znasz procesy automatyzacji marketingu,
- umiesz analizować dane i przygotowywać treściwe raporty,
- bardzo dobrze znasz język angielski,
- posiadasz doskonałą organizację pracy,
- umiesz pracować w zespole,
- wykazujesz inicjatywę w działaniu i cechuje Cię proaktywna postawa,
- kreatywność w działaniu/ myślenie “out of the box”,
- umiesz zadbać o szczegóły,
- lubisz wyzwania i jesteś nastawiony na rozwój.
Dostaniesz plusa za:
- umiejętność wykorzystywania AI w codziennej pracy,
- znajomość dodatkowych języków europejskich,
- znajomość HTML/CSS/JS,
- zaawansowaną znajomość Microsoft Excel,
- znajomość narzędzia Google Analytics 4
- znajomość Magento.
Oferujemy:
- wynagrodzenie 7.500,00 zł – 10.000,00 zł brutto w przypadku umowy o pracę, 9.000,00 zł – 12.000,00 zł FV net w przypadku kontraktu B2B,
- w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉) i elastyczne godziny pracy,
- pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę,
- możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,
- możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,
- pracę w profesjonalnym, międzynarodowym i zgranym zespole,
- motywujący system wynagradzania,
- pakiet medyczny LUX MED,
- rabaty pracownicze,
- dopłatę do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe,
- umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.