Oferty
Osoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce
Support

Osoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Sheets

google docs

Slack

Trello

obsługa klienta

Dropbox

Opis stanowiska

Szukamy osoby która pomoże nam sprawniej obsługiwać Klientów i wspomoże nasz dział projektowy.


🤩 Co to jest Mroomy?

Mroomy jest firmą zajmującą się projektowaniem wnętrz przez internet. Specjalizujemy się w pokojach dla dzieci i zaprojektowaliśmy ich ponad 1500, czyli najwięcej w Polsce. Dwa lata temu uruchomiliśmy również onlajnowy sklep z wyposażeniem pokoi dla dzieci.

Od początku rozwijamy się bootstrap-owo i dobrze nam to wychodzi. Nie mamy deszczu pieniędzy od inwestora, ale inwestujemy dużo w nowe pomysły i mamy dowolność w ich kształtowaniu.


W Mroomy pracujemy zdalnie, czyli nie mamy żadnego biura. Od początku działania budujemy zgrany zespół pracujący z dowolnego miejsca.


🔭 Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która zajmie się naszymi sprawami administracyjnymi. Oprócz projektowania mamy bardzo dużo pracy związanej z zamówieniami dla Klientów, koordynowaniem dostaw, analityką i uzupełnianiem naszego sklepu internetowego.

Musisz mieć poniższe cechy:

  • dokładność - to absolutny must have. Ma znaczenie czy biurko ma 75 cm szerokości, czy długości
  • doświadczenie w obsłudze Klienta - najlepiej telefonicznie i email
  • bardzo dobrą komunikatywność - głównie w słowie pisanym, ale również przez telefon (nie możesz się bać tego ostatniego)
  • empatia
  • umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • umiejętność korzystania z różnych narzędzi i brak oporów przed użyciem nowych (Trello, Slack, Dropbox, Google Docs)
  • samodzielność i doprowadzanie spraw do końca - bardzo cenimy inicjatywę
  • umiejętność dostrzegania tego co można zrobić lepiej i wdrażanie swoich pomysłów
  • poczucie humoru (bo spotykamy się często na wideo i jest fajnie, jak jest wesoło)
  • zorganizowana/-ny - nasze terminy są święte


🌱 Jakie będą Twoje zadania

  • przygotowywanie zamówień dla Klientów na postawie list zakupów dołączonych do projektów
  • weryfikacja cen produktów w oparciu o cenniki i sklepy internetowe
  • kontakt z Klientami - pomoc w zamówieniach, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, obsługa poprojektowa
  • uzupełnianie naszej bazy danych o bieżące informacje
  • wprowadzanie danych i ich weryfikacja w naszych platformach internetowych
  • usprawnienia wszystkich naszych procesów administracyjnych
  • jeżeli pracowałaś/-eś z WooCommerce - duży plus 👍


Jakie zaangażowania oczekujemy od Ciebie i ile możemy za nie zapłacić?

  • W skrócie - full time 🙂 Czas pracy możesz dostosować, ale nie może to być Twoja druga praca lub dodatkowe zajęcie po godzinach.
  • Nasz budżet to 5 - 6 tys. zł netto. Pamiętaj, że rozliczamy się przez FV lub Useme.



🌈 Jakie są korzyści z współpracy z Mroomy?

  • Duża swoboda. Nie rozliczamy Cię z czasu spędzonego nad zadaniami (choć terminy, jak wspominaliśmy wcześniej, są święte, więc swoboda wymaga połączenia z odpowiedzialnością).
  • Zdalna praca. Pracujesz, skąd chcesz. Ważne, żeby był tam komputer i Internet.
  • Pieniądze na czas. Nie lubimy czekać na płatności, więc sami płacimy za wszystko ekspresowo.
  • Ważny głos.  Jeżeli będziesz mieć pomysł na usprawnienie lub modyfikację - powiedz. Może się okazać, że dzięki Tobie i razem z Tobą wystrzelimy do przodu.


🙅‍♀️ Kogo nie szukamy

Nie aplikuj, jeżeli:

  • nigdy nie pracowałaś/łeś z Klientem
  • szukasz pracy na etacie - nie możemy Ci tego zaproponować
  • nie wiesz nic o Mroomy
  • nie wiesz czym się różni brutto od netto
  • zawalasz terminy
  • nie potrafisz mówić uśmiechniętym głosem
  • boisz się telefonów do Klientów
  • nie potrafisz szybko pisać na klawiaturze
  • uważasz, że Klienci są złem koniecznym i nie pozwalają Ci pracować
  • gubisz się otwierając dokument w Google Sheets i nie znasz najprostszych formuł w arkuszu kalkulacyjnym
  • nie wiesz co to empatia
  • jest Ci wszystko jedno, gdzie będziesz pracować
  • nie przeczytałaś/łeś dokładnie całego ogłoszenia
  • nie masz czasu na wykonanie zadania testowego

Jeżeli spełniasz któreś z powyższych kryteriów, naprawdę nie aplikuj. Najbardziej cenimy czas, bo mamy go najmniej. Nie zabieraj go nam i sobie, jeżeli wiesz lub czujesz, że nie pasujesz.


Plan rekrutacji

Etap pierwszy

  • 14-27.10 Przyjmujemy zgłoszenia
  • Na wypełnienie ankiety potrzebujesz ok 30-60 min
  • 28-30.10 Wybieramy osoby, które zaprosimy do etapu drugiego


Etap drugi

  • 29-31.10 - Rozmowy z wybranymi kandydatami.Rozmowa nie będzie wymagała przygotowania. Odbędzie się w indywidualnie ustalonym terminie i zajmie Ci maksymalnie 30-60 minut.
  • do 5.11 - Wybieramy osoby etapu 3.


Etap trzeci

  • 4-10.11 - Czas na wykonanie zadania testowego Zadanie będzie służyć wyłącznie naszej rekrutacji i nie wykorzystamy go w żadnym innym celu. Wszyscy kandydaci, którzy przejdą do drugiego etapu będą wykonywali takie samo zadanie. Zadanie jest bezpłatne
  • do 13.11 Decyzja o tym kto dołącza do naszego zespołu

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

Nowa
1 442 - 1 923 usd
Carbon Zorro Sp. z o. o.
Warszawa
język angielski
Google Workspace
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemów helpdesk

Nowa
1 923 - 2 404 usd
Deviniti Sp. Z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Konfiguracja
wdrożenia
język angielski
Nowa

Customer Support Specialist with Romanian

Nowa
Klient Rocket Jobs
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
romanian
PrestaShop
CMS
Nowa

Technical Support Specialist

Nowa
Estarta Poland
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Process Optimization
Enterprise Networking Expertise
VoIP troubleshooting
Nowa

Specjalista ds. Uszczęśliwiania Klienta Hostingowego

Nowa
1 562 - 2 043 usd
SEOHOST
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
hosting
DirectAdmin
Linux
Nowa