Szukamy osoby która pomoże nam sprawniej obsługiwać Klientów i wspomoże nasz dział projektowy.
🤩 Co to jest Mroomy?
Mroomy jest firmą zajmującą się projektowaniem wnętrz przez internet. Specjalizujemy się w pokojach dla dzieci i zaprojektowaliśmy ich ponad 1500, czyli najwięcej w Polsce. Dwa lata temu uruchomiliśmy również onlajnowy sklep z wyposażeniem pokoi dla dzieci.
Od początku rozwijamy się bootstrap-owo i dobrze nam to wychodzi. Nie mamy deszczu pieniędzy od inwestora, ale inwestujemy dużo w nowe pomysły i mamy dowolność w ich kształtowaniu.
W Mroomy pracujemy zdalnie, czyli nie mamy żadnego biura. Od początku działania budujemy zgrany zespół pracujący z dowolnego miejsca.
🔭 Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która zajmie się naszymi sprawami administracyjnymi. Oprócz projektowania mamy bardzo dużo pracy związanej z zamówieniami dla Klientów, koordynowaniem dostaw, analityką i uzupełnianiem naszego sklepu internetowego.
Musisz mieć poniższe cechy:
- dokładność - to absolutny must have. Ma znaczenie czy biurko ma 75 cm szerokości, czy długości
- doświadczenie w obsłudze Klienta - najlepiej telefonicznie i email
- bardzo dobrą komunikatywność - głównie w słowie pisanym, ale również przez telefon (nie możesz się bać tego ostatniego)
- empatia
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- umiejętność korzystania z różnych narzędzi i brak oporów przed użyciem nowych (Trello, Slack, Dropbox, Google Docs)
- samodzielność i doprowadzanie spraw do końca - bardzo cenimy inicjatywę
- umiejętność dostrzegania tego co można zrobić lepiej i wdrażanie swoich pomysłów
- poczucie humoru (bo spotykamy się często na wideo i jest fajnie, jak jest wesoło)
- zorganizowana/-ny - nasze terminy są święte
🌱 Jakie będą Twoje zadania
- przygotowywanie zamówień dla Klientów na postawie list zakupów dołączonych do projektów
- weryfikacja cen produktów w oparciu o cenniki i sklepy internetowe
- kontakt z Klientami - pomoc w zamówieniach, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, obsługa poprojektowa
- uzupełnianie naszej bazy danych o bieżące informacje
- wprowadzanie danych i ich weryfikacja w naszych platformach internetowych
- usprawnienia wszystkich naszych procesów administracyjnych
- jeżeli pracowałaś/-eś z WooCommerce - duży plus 👍
Jakie zaangażowania oczekujemy od Ciebie i ile możemy za nie zapłacić?
- W skrócie - full time 🙂 Czas pracy możesz dostosować, ale nie może to być Twoja druga praca lub dodatkowe zajęcie po godzinach.
- Nasz budżet to 5 - 6 tys. zł netto. Pamiętaj, że rozliczamy się przez FV lub Useme.
🌈 Jakie są korzyści z współpracy z Mroomy?
-
Duża swoboda. Nie rozliczamy Cię z czasu spędzonego nad zadaniami (choć terminy, jak wspominaliśmy wcześniej, są święte, więc swoboda wymaga połączenia z odpowiedzialnością).
-
Zdalna praca. Pracujesz, skąd chcesz. Ważne, żeby był tam komputer i Internet.
-
Pieniądze na czas. Nie lubimy czekać na płatności, więc sami płacimy za wszystko ekspresowo.
-
Ważny głos. Jeżeli będziesz mieć pomysł na usprawnienie lub modyfikację - powiedz. Może się okazać, że dzięki Tobie i razem z Tobą wystrzelimy do przodu.
🙅♀️ Kogo nie szukamy
Nie aplikuj, jeżeli:
- nigdy nie pracowałaś/łeś z Klientem
- szukasz pracy na etacie - nie możemy Ci tego zaproponować
- nie wiesz nic o Mroomy
- nie wiesz czym się różni brutto od netto
- zawalasz terminy
- nie potrafisz mówić uśmiechniętym głosem
- boisz się telefonów do Klientów
- nie potrafisz szybko pisać na klawiaturze
- uważasz, że Klienci są złem koniecznym i nie pozwalają Ci pracować
- gubisz się otwierając dokument w Google Sheets i nie znasz najprostszych formuł w arkuszu kalkulacyjnym
- nie wiesz co to empatia
- jest Ci wszystko jedno, gdzie będziesz pracować
- nie przeczytałaś/łeś dokładnie całego ogłoszenia
- nie masz czasu na wykonanie zadania testowego
Jeżeli spełniasz któreś z powyższych kryteriów, naprawdę nie aplikuj. Najbardziej cenimy czas, bo mamy go najmniej. Nie zabieraj go nam i sobie, jeżeli wiesz lub czujesz, że nie pasujesz.
Plan rekrutacji
Etap pierwszy
- 14-27.10 Przyjmujemy zgłoszenia
- Na wypełnienie ankiety potrzebujesz ok 30-60 min
- 28-30.10 Wybieramy osoby, które zaprosimy do etapu drugiego
Etap drugi
- 29-31.10 - Rozmowy z wybranymi kandydatami.Rozmowa nie będzie wymagała przygotowania. Odbędzie się w indywidualnie ustalonym terminie i zajmie Ci maksymalnie 30-60 minut.
- do 5.11 - Wybieramy osoby etapu 3.
Etap trzeci
- 4-10.11 - Czas na wykonanie zadania testowego Zadanie będzie służyć wyłącznie naszej rekrutacji i nie wykorzystamy go w żadnym innym celu. Wszyscy kandydaci, którzy przejdą do drugiego etapu będą wykonywali takie samo zadanie. Zadanie jest bezpłatne
- do 13.11 Decyzja o tym kto dołącza do naszego zespołu