MSL to agencja PR full service należąca do Publicis Groupe, największej na świecie grupy komunikacji marketingowej. To zespół doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania oraz budowaniu aktywacji o charakterze “earned”. Obszary jej działalności to szeroko rozumiany PR, zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Zespół Agencji posiada kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z Klientami buduje efektywne relacje z mediami, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim sprawia, że głos jej Klientów ma znaczenie. Konsulting w MSL to także wiedza i umiejętności z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, kształtowania marki pracodawcy i komunikacji finansowej. MSL zatrudnia ponad 3 500 osób w niemal 100 biurach na całym świecie. MSL to największa firma doradztwa komunikacyjnego w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2023 roku „The Holmes Report” w rankingu publikowanym w magazynie PRovoke przyznał jej tytuł najlepszej agencji w tej części świata. W Polsce zatrudnia blisko 120 osób, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer, Tech, Corporate, Finance, Healthcare, Broadcast & Industry.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- zarządzanie podległym zespołem
- zarządzanie budżetem i przychodami działu
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- udział w procesach new business - współtworzenie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, także międzynarodowych
- udział w prezentacjach dla Klientów
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla obecnych Klientów (projekty korporacyjne, komunikacja kryzysowa, działania PA oraz B2B)
- bieżące doradztwo strategiczne dla Klientów
- nadzór nad projektami realizowanymi przez zespół
- reprezentacja agencji w wydarzeniach branżowych i biznesowych
- współpraca z innymi agencjami w ramach Publicis Groupe w regionie CEE
Wymagania wobec Kandydatów:
- min. 8-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji; w agencji PR lub po stronie Klienta. Doświadczenie agencyjne mile widziane
- mile widziane doświadczenie w sektorze przemysłu/ energetyki/ logistyki
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz budżetem
- doświadczenie w projektach związanych z komunikacją korporacyjną
- zaangażowanie, proaktywność, ciekawość, pasja do ludzi i pracy
- wysoko rozwinięty warsztat i etos PR-owca
- znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym komunikacji w Internecie, otwartość na innowacje
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- bardzo dobra umiejętność prezentacji i argumentacji
- nastawienie na rozwój, proaktywność oraz nieustanne doskonalenie własnego warsztatu
- biegła znajomość języka angielskiego (kontakt z klientami anglojęzycznymi, przygotowywanie dokumentów i prezentacji w języku angielskim)
Co oferujemy?
- Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
- Duża elastyczność pracy - pracujemy w modelu hybrydowym;
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;
- Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.