Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji operacyjnej w celu zapewnienia efektywnego przepływu informacji między działami w firmie, poszczególnymi centrami efektywności operacyjnej oraz innymi działami w firmie, jednostkach i współpracownikach,
Realizacja strategii komunikacji wychodzących w celu zapewnienia jasnego i efektywnego przekazu przy użyciu narzędzi: platforma ServiceNow, aplikacja MojeNetto, zapewniając prawidłową i efektywną komunikację,
Odpowiedzialność za kluczowe bazy wiedzy, w tym tworzenie nowych dokumentów oraz aktualizacja istniejących materiałów,
Koordynacja operacyjna,
Skuteczne zarządzanie komunikacją.
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe, najlepiej w dziedzinach takich jak komunikacja, zarządzanie, marketing lub pokrewne,
Doświadczenie w zarządzaniu komunikacją operacyjną, najlepiej w środowisku korporacyjnym,
Znajomość narzędzi komunikacyjnych i platform (np. ServiceNow, NettoApp),
Umiejętność tworzenia i aktualizowania dokumentacji oraz bazy wiedzy,
Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i analityczne,
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Umiejętność pracy zespołowej i budowania relacji,
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.
Oferujemy:
Kartę Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby, upoważniającą do rabatu na zakupy w Netto,