Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji z Pacjentem
Twój zakres obowiązków:
zarządzanie projektami marketingowymi
monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji
współpraca z działami wewnętrznymi grupy medycznej NZ ZOZ WIGOR
współpraca z agencjami marketingowymi i innymi partnerami biznesowymi
analiza danych i optymalizacja działań marketingowych pod kątem ROI
nadzór nad pracą zewnętrznych agencji marketingowych – weryfikacja efektywności kampanii, raportowanie, ocena współpracy i inicjowanie zmian
wspieranie rozwoju doświadczeń pacjenta (Customer Experience) w punktach styku z placówką
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych z naciskiem na poprawę doświadczeń klientów (CX)
zarządzanie kampaniami digitalowymi (SEO, SEM, social media, content marketing)
współtworzenie strategii rozwoju komunikacji i marki we współpracy z Zarządem
Nasze wymagania:
doświadczenie na stanowiskach związanych z marketingiem internetowym
minimum 3 lata doświadczenia w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem CX i/lub kampanii digitalowych, i/lub obsługi Klienta
znajomość narzędzi i strategii marketingowych
praktyczna wiedza z zakresu SEO, SEM, social media i content marketingu
umiejętność pracy w zespole i zarządzania projektami
komunikatywność i kreatywność
doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych lub nadzorze nad ich realizacją przez podmioty zewnętrzne
umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z zespołem, umożliwiająca sprawną wymianę informacji i budowanie pozytywnych relacji z pracownikami różnych działów
wykształcenie kierunkowe – studia, kursy albo równoważne
Mile widziane:
doświadczenie w Customer Experience (CX) lub / i w pracy agencji marketingu internetowego
doświadczenie we współpracy z placówkami medycznymi lub w branży ochrony zdrowia
w tworzeniu treści marketingowych dostosowanych do potrzeb branży medyczne w stosowaniu technik obsługi Klienta
znajomość narzędzi typu NPS, badania satysfakcji pacjenta, analizy jakości obsługi
To oferujemy:
pracę stacjonarną w Legionowie (pełny lub część etatu)
stabilne zatrudnienie
przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonego zespołu
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w placówce medycznej
realny wpływ na kształtowanie komunikacji i strategii marketingowej organizacji oraz rozwój obszaru Customer Experience
możliwość rozwoju kompetencji z zakresu marketingu i CX
Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji z Pacjentem
Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji z Pacjentem