Oferty
Customer Care
Support

Customer Care

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Wyobraź sobie pracę, która polega na pomocy w spełnianiu marzeń. Tyle, i aż tyle! Sercem Pomagam.pl jest młody i rozwijający się zespół, którego misją jest dotarcie do jak największej ilości osób, które dzięki platformie uzyskują narzędzie do zbierania funduszy na dowolny cel. Platforma ma charakter serwisu typu e-fundraising, co oznacza, że za jej pomocą każdy jest w stanie zawalczyć o swoje marzenia dzięki intuicyjnemu procesowi zakładania i rozpowszechniania swojej zbiórki. Zobacz pozostałe ogłoszenia!

Wyzwania i zadania:

  • odpowiedzialność za weryfikację i moderację zbiórek
  • komunikacja z użytkownikami w czasie rzeczywistym - Intercom oraz e-mail
  • bezpośredni kontakt z użytkownikami poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter)
  • analiza działań użytkowników w serwisie oraz dostosowanie ścieżek komunikacyjnych
  • tworzenie i moderacja bazy wiedzy
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z użytkownikami (success stories)
  • współpraca z zespołem PR (opracowywanie materiałów dla mediów)

Szukamy osoby, która:

  • lubi kontakt z ludźmi: Czy interesują Cię historie drugiego człowieka? Jak bardzo nie wyobrażasz sobie życia na bezludnej wyspie? Potrafisz być mediatorem w sprawach spornych?
  • jest ambitna: Czy myślisz poza schematami? Uważasz się za kowala własnego losu?
  • jest ciekawa nowych technologii: Kiedy ostatni raz udało Ci się znaleźć jakąś ciekawą aplikację, która ułatwiła Twoje życie? Czy swobodnie lawirujesz pomiędzy milionami wyguglowanych zapytań?
  • jest konsekwentna w działaniu: Obiecując sobie wstać rano na trening lub systematycznie dzwonić do swojej mamy, czy faktycznie robisz to, gdy entuzjazm opadnie?
  • ma zacięcie pisarskie: Lubisz pisać? Czy z łatwością nawiązujesz dialog z drugą osobą?
  • jest konkretna: Wóz albo przewóz? 1 albo 0? Biały albo czarny? Wolisz lać wodę, czy bezwzględnie pozostajesz wierny konkretom?

Dlaczego warto dołączyć?

  • satysfakcja z pracy gwarantowana. W końcu, w sposób namacalny, pomagamy spełniać marzenia :)
  • pracujemy w zespole, który sam się pozytywnie nakręca. Daleko nam do korpo-ludków, a żargon KPI'ów, deadlinów czy ASAP'ów nie przekracza progów naszego biura.
  • wierzymy, że tworząc społeczność otwartej współpracy, możemy się wzajemnie wspierać i bardzo dynamicznie rozwijać.
  • szerokie spektrum działań. Jako młody zespół, nie przywiązujemy wagi do nomenklatury i tytułów. Każdy z nas ma możliwość dostosowania zakresu obowiązków tak, aby dzień spędzony w pracy wpływał na jego własny rozwój oraz rozwój firmy, a nie zbędne frustracje.

Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 zł (netto)

Pozwól się poznać! Aplikuj wysyłając do nas CV lub link do profilu na LinkedIn na adres rekrutacja@pomagam.pl. Będzie nam również niezwykle miło jeśli znajdziesz chwilę i napiszesz kilka słów o swojej największej pasji!

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office
Nowa

Junior Web Publisher

Nowa
4 700 - 5 000 pln
Reffine
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
Nowa

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Kraków
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
język polski
Nowa

Junior Customer Success Specialist (upsell&churn prevention)

Nowa
5 200 - 7 200 pln
ZnanyLekarz
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
customer service
support
branża IT
Nowa