ZAKRES OBOWIĄZKÓW
· Planowanie, organizowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych - Meta Ads, TikTok Ads.
· Stałe monitorowanie trendów oraz nowych funkcji w systemach MBS oraz TikTok Ads.
· Analizowanie wyników i prezentowanie danych w raportach.
· Optymalizacji kampanii reklamowych w ekosystemie Meta Buisness Suite oraz TikTok Ads.
· Bieżąca współpraca z działem contentu.
NASZE WYMAGANIA:
· Udokumentowane, min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
· Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych.
· Znajomość specyfiki platform reklamowych, algorytmów, rodzajów reklam oraz umiejętność dobierania najlepszych formatów.
· Dostosowywanie strategii reklamowej w oparciu o wyniki kampanii oraz zmian w algorytmach i trendach.
· Precyzyjne i cykliczne raportowanie wyników kampanii oraz realizacja zadań w zgodzie z harmonogramem i bieżącymi ustaleniami.
· Stałe monitorowanie nowości w obszarze reklam internetowych, niezwłoczne reagowanie na zmiany w algorytmach oraz wymaganiach systemowych poszczególnych platform.
·
OFERUJEMY:
· Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
· Pracę w systemie hybrydowym (zdalnie lub stacjonarnie) dowolna forma współpracy.
· Benefity, takie jak np. karta multisport.
· Świetną atmosferę w zespole.
· Elastyczne godziny pracy (w zakresie 8:00-18:00, poniedziałek-piątek) i możliwość pracy zdalnej.
· Stabilne zatrudnienie w dowolnej formie: UOP/UZ/B2B – sam wybierasz.
Rekomendowane oferty