W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.
Czym będziesz się zajmować?
- Projektowaniem i tworzeniem raportów oraz interaktywnych dashboardów ze wsparciem przełożonej;
- Zbieraniem, przetwarzaniem i analizowaniem danych;
- Dopilnowaniem utrzymania jakości danych;
- Uczestniczeniem w zbieraniu wymagań biznesowych;
- Rekomendowaniem swoich rozwiązań w obszarze wizualizacji danych;
- Obsługą narzędzi raportowych do wizualizacji (Tableau, Power BI, Looker Studio);
- Współpracą z developerami, analitykami biznesowymi oraz zespołami mediowymi.
Dołącz do nas, jeśli:
- Masz co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobrze znasz narzędzia Microsoft – w szczególności Excela;
- Masz pierwsze doświadczenia w pracy z Power BI, Tableau albo Looker Studio;
- Praca z bazami danych i zapytaniami SQL nie jest Ci obca;
- Możesz pochwalić się umiejętnością analizowania danych i wyciąganiem odpowiednich wniosków;
- Masz dobre poczucie estetyki i ogólną wiedzę na temat zasad poprawnej wizualizacji danych;
- Zwracasz szczególną uwagę na detale, jesteś dokładny/a, skrupulatny/a;
- Posiadasz zdolność do pracy w zespole oraz dobre umiejętności komunikacyjne;
- Znasz angielski na poziomie komunikatywnym.
Mile widziane:
- Podstawowa wiedza mediowa;
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunkach związanych z analizą danych, big data, statystyką, informatyką, ekonomią lub pokrewnych.
Co oferujemy?
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
- Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);
- Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;
- Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.