Dołączysz do fantastycznego zespołu, który sprawi, ze szybko poznasz tajniki nowej pracy. Każdy projekt będzie dla Ciebie niezapomnianą przygodą. U nas nie ma miejsca na nudę!
Specjalista ds. Reklamacji (m/k/x*)
Opis stanowiska:
- Rejestrowanie reklamacji w systemie reklamacyjnym
- Kompletowanie dokumentów niezbędnych do wyjaśnienia i zajęcia stanowiska w sprawie reklamacji
- Rozpatrywanie reklamacji pod kątem odpowiedzialności za powstałą szkodę
- Terminowe przygotowywanie decyzji reklamacyjnych wraz z uzasadnieniem podjętej decyzji
- Obsługa klienta w zakresie prowadzonych reklamacji
- Samodzielna analiza odwołań ze strony klientów od podjętych decyzji
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej oraz znajomość przepisów Prawa Przewozowego i Konwencji CMR
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, prawnicze)
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1 (pozwalający na swobodną komunikację i pracę z dokumentacją)
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne (umiejętność wyciągania odpowiednich wniosków)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
- Interesującą i pełną wyzwań pracę u wiodącego operatora usług logistycznych
- Przyjazny zespół i środowisko pracy
- Szeroki pakiet benefitów – m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty Multisport, paczki świąteczne dla pracowników i dzieci, dofinansowanie do wypoczynku, platformę e-learningową do nauki języków obcych