Oferty
Kierownik Zespołu Sprzedaży w Call Center
Nowa
Sprzedaż

Kierownik Zespołu Sprzedaży w Call Center

Rzeszów
6 000 - 16 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 16 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

zarządzanie zespołem

techniki sprzedażowe

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Kierownik Zespołu Sprzedaży (Call Center) - Edukacja 


Sales Masters Sp. z o.o. szuka Kierownika Zespołu Sprzedaży do Call Center, który poprowadzi nowy zespół w projekcie sprzedaży szkoleń dla nauczycieli (oferta dla szkół). Szukamy lidera z energią, który doceni przyjazne środowisko pracy, będzie wspierał rozwój zespołu i zadba o dobrą atmosferę. Jeśli jesteś gotowy na wyzwania, inspirujesz innych do działania i chcesz mieć realny wpływ na wyniki, dołącz do nas!


Tworzymy zgrany, ambitny zespół – chcemy, żebyś był jego częścią! 


Co oferujemy: 

  • Wynagrodzenie podstawowe - 6000 zł brutto 
  • Premie sprzedażowe od 1000 do 10000 zł brutto oparte na realnych celach 
  • Dowolny rodzaj umowy (umowa o pracę, b2b, umowa zlecenie) 


Zakres obowiązków: 

  • Codzienne zarządzanie zespołem sprzedażowym (ok. 10 osób) pracującym w Call Center. 
  • Motywowanie zespołu do osiągania celów sprzedażowych i utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta. 
  • Monitorowanie wyników i wdrażanie działań korygujących w celu poprawy efektywności zespołu. 
  • Wdrażanie nowych pracowników oraz ich szkolenie.. 
  • Udzielanie regularnego feedbacku i wsparcie członkom zespołu w ich rozwoju zawodowym. 
  • Aktywny udział w opracowywaniu strategii sprzedażowej dla oferowanych szkoleń. 
  • Analiza danych i identyfikacja obszarów do poprawy. 
  • Usprawnianie procesów sprzedażowych w Call Center. 


Nasze wymagania: 

  • Silna determinacja w dążeniu do celu 
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Call Center (preferowane w branży edukacyjnej lub pokrewnej). 
  • Umiejętność motywowania zespołu i budowania pozytywnej atmosfery pracy. 
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów. 
  • Znajomość technik sprzedażowych i zasad obsługi klienta. 
  • Dobra znajomość pakietu MS Office. 
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu. 
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania. 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu. 


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
6 000 - 16 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 000 - 16 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Team Leader Działu Sprzedaży

Nowa
12 000 - 15 000 pln
DONE Deliveries
Bielsko-Biała
język angielski
obsługa klienta
negocjacje
Nowa

Koordynator Operacyjny ds. Sukcesu Klienta

Nowa
6 900 - 9 000 pln
BS Group Sp. z o. o.
Warszawa
obsługa klienta
Trello
Salesforce
Nowa

Goods Business Development Internship

Nowa
Groupon
Warszawa
język angielski
Nowa

Kierownik Zespołu Regionalnych Menedżerów Sprzedaży

Nowa
9 000 - 15 000 pln
LABRA Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
sprzedaż
zarządzanie sprzedażą
Nowa

Head of Category Management

Nowa
15 000 - 19 000 pln
366 Concept
Warszawa
branża eCommerce
negocjacje
Category Management
Nowa