Oferty
Junior Customer Success Advisor
Nowa
Support

Junior Customer Success Advisor

Warszawa
5 384 - 5 970 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

komunikacja

nowe technologie

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy energicznego Junior Customer Success Advisora, który posiada podstawową wiedzę z zakresu obsługi klienta i chętnie rozwija swoje umiejętności w pozyskiwaniu oraz utrzymywaniu klientów.


Idealny kandydat:

  • Masz pierwsze doświadczenie w obszarze wsparcia klienta, sprzedaży lub konwersji, a także w bezpośrednim kontakcie z klientem.
  • Uwielbiasz kontakt z ludźmi, lubisz pomagać i edukować, a rozmowy telefoniczne czy wideokonferencje to dla Ciebie żaden problem.
  • Interesujesz się nowymi technologiami, w szczególności AI i automatyzacją.
  • Praca w firmie działającej w modelu SaaS brzmi dla Ciebie jak coś ekscytującego – a jeszcze lepiej, jeśli masz już w tym doświadczenie!
  • Czujesz, że odnajdziesz się w dynamicznym środowisku startupowym.
  • Customer Success to coś, co Cię pasjonuje i chcesz rozwijać się w tym kierunku.
  • Jesteś otwarty na nowe narzędzia i technologie – szybko je opanowujesz.
  • Posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie B2 – pracujemy z klientami także spoza Polski.


Twoje zadania:

  • Kontakt z klientami z Polski i zagranicy przez czat, telefon i e-mail.
  • Prowadzenie prezentacji narzędzia dla klientów (np. demo lub webinary).
  • Aktywizowanie i edukowanie istniejących klientów.
  • Wspieranie klientów na każdym etapie korzystania z naszego produktu.
  • Współpraca z zespołami Marketingu i Produktu w celu dostarczania najlepszych rozwiązań dla klientów.


Co oferujemy?

💵 Wynagrodzenie 5384–5970 zł brutto (umowa o pracę)

💼 Możliwość rozwoju pod okiem doświadczonego zespołu


Benefity:

🌍 Praca w trybie hybrydowym

🗓️ 4-dniowy tydzień pracy

🌴 Nielimitowane dni urlopowe

💰 Budżet szkoleniowy – 2500 zł rocznie

👂 Bezpłatny dostęp do psychoterapeuty

🏋 Możliwość treningów z trenerem personalnym w biurze Senuto

💳 Karta Multisport (50% dofinansowania)

🚑 Prywatna opieka medyczna (PZU, 50% dofinansowania)

🥗 Darmowe obiady w czwartki w biurze

📚 Darmowe lekcje języka angielskiego

🧃 Soki i przekąski dostępne w biurze


Proces rekrutacji:

  1. Krótka rozmowa telefoniczna z naszym HR.
  2. 60-minutowa rozmowa z HR oraz Head of Customer Success.
  3. Zadanie rekrutacyjne do wykonania.
  4. 30-minutowa rozmowa z zespołem CS.
  5. Finalizacja szczegółów i podpisanie umowy.


Jeśli chcesz pracować w przyjaznej atmosferze i rozwijać się w branży Customer Success, aplikuj już dziś! 😊


O Senuto:

Senuto to firma technologiczna działająca w modelu SaaS. Oferujemy oprogramowanie, które pozwala zwiększać ruch z wyszukiwarki dzięki precyzyjnym danym i analizom. Codziennie zbieramy dane z na temat milionów słów kluczowych i domen. Jesteśmy liderem Polskiego rynku. Funkcjonujemy na nim od 2015 roku.

Do naszych klientów należą głównie: agencje marketingu internetowego, większe sklepy internetowe oraz wydawcy internetowi. Między innymi: Allegro, Onet, TVN, Bluerank i wiele innych uznanych marek.

Do naszych person zaliczają się: specjaliści SEO (80% polskich specjalistów SEO korzysta z Senuto), specjaliści ds. marketingu, specjaliści ds. e-commerce oraz właściciele firm.

Obecnie z naszego rozwiązania korzysta ponad 2663 firm i ponad 14 000 użytkowników. W tej chwili większość naszych klientów pochodzi z Polski 🇵🇱, ale nasz produkt i aspiracje są zdecydowanie globalne 🌎.

Biuro Senuto mieści się w Warszawie 📍 przy ul. Niedzwiedzkiej 12B (Mokotów, Metro Wilanowska). Zlokalizowane jest w willi.


Zespół:

Kilka faktów o zespole:

  • Obecnie zespół Senuto liczy 33 osoby.
  • Średni staż w zespole wynosi prawie 3 lata.
  • Tryb pracy: pracujemy hybrydowo.
  • Nasz eNPS wynosi 50.
  • System pracy na zadaniach: większość zespołów pracuje w metodologii Scrum.


5 384 - 5 970 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Rzeszów

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
obsługa klienta
Nowa

Technical Support and Onboarding Representative

Nowa
Align Technology
Wrocław
język angielski
Nowa

Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿

Nowa
Bielenda
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Comarch XL
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Client Service Intern

Nowa
5 Bonsai
Warszawa
opiekun klienta
digital marketing
język angielski
Nowa