Jesteśmy Sharebee, czyli pszczoły, które się dzielą 😊 Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę SaaS do Social Selling/Employee Advocacy. Szybko rośniemy, pracujemy dla najlepszych marek w Polsce i za granicą m.in. Allegro, Samsung, Mastercard, Orange, Ford, Philip Morris, i wiele innych.
Szybki wzrost to również wyzwanie efektywnego zarządzania finansami, administracją oraz zasobami ludzkimi. Szukamy osoby, który pomoże nam uporządkować procesy, zadba o bieżące potrzeby operacyjne oraz wprowadzi systemowe rozwiązania wspierające tempo rozwoju Sharebee.
Szukamy uczciwej, poukładanej, ambitnej i zaangażowanej osoby, która oprócz bieżącego zarzadzania kwestiami finansowymi wdroży procesy controlingowe, templejty dokumentów, zacznie budować przejrzysty układ danych finansowych, które da się zamieniać w informację zarządczą. Będziesz pracował/a w dwuosobowym zespole, który raportuje bezpośrednio do CEO Sharebee.
Czym będziesz się zajmował/a:
Zadania systemowe:
- Zdefiniowanie centrów kosztowych i procesów controlingowych
- Stworzenie systemu umożliwiającego bieżące analizowanie najważniejszych wskaźników SaaS: CAC, CLTV, MRR, ARPU, Churn rate
- Zautomatyzowanie procesu fakturowania
- Stworzenie procesu dla wyceny i analizy zyskowności projektów specjalnych
- Wsparcie zarządu w procesach inwestorskich
- Zdefiniowanie procesu rozliczania systemu bonusowego pracowników Sharebee
- Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy z programów europejskich.
Bieżące zadania (ok 60% czasu)
- Sporządzaniem umów i wystawianiem faktur
- Współpracą z biurem księgowo-podatkowym
- Koordynacją obiegu dokumentów, wprowadzaniem do systemów oraz ich archiwizacja
- Sporządzeniem i kompletowaniem dokumentacji dla księgowości i kadr
- Zarządzanie budżetem wynagrodzeń
- Przygotowywanie i wprowadzanie przelewów
- Zarządzanie, organizacją biura oraz przepływem informacji,
- Przygotowywaniem raportów na potrzeby Zarządu
Jakich umiejętności szukamy?
- Masz min. 3 lat doświadczenia i samodzielności na podobnym stanowisku
- Jesteś ninją excela, tabel przestawnych a makra i formuły mówią do Ciebie szefie
- Rozumiesz jak ustawić system przychodowo-kosztowy tak by morze danych zamieniać na informację, na podstawie których można podejmować trafne decyzje
- Masz doświadczenie w przygotowywaniu umów
- Masz praktyczną znajomość programu Power Point
- Jesteś systematyczna/y, bardzo skrupulatna/y, dobrze zorganizowana/y. Potrafisz to przenieść na procesy firmowe, tak by panować nad grupą kreatywnych ludzi, dla których kwestie finansowe bywają abstrakcją.
- Jesteś komunikatywna/y, otwarta/y na wprowadzanie zmian, masz systemowe spojrzenie na firmę
- Masz zacięcie IT, znajomość systemów finansowych księgowych i analitycznych mile widziana
- Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy europejskich będzie atutem
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe: 8 000 -10 000 netto na B2B
- Dobry pakiet medyczny w Lux Med.
- Mega szansę na rozwój. Raportujesz bezpośrednio do CEO a my rośniemy w turbo tempie.
- Korporacyjne nonsensy? Nie u nas :-)
- Duży zakres odpowiedzialności swobody w realizowaniu swoich zadań
- Fajne biuro w co-worku na warszawskiej Pradze (Centrum Kreatywności Targowa)
- Szacunek, wsparcie i pomoc zespołu we wszelkich kwestiach.
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym – rozliczamy się z efektów, a nie przychodzenia do biura