Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

czeski B2

CRM

język czeski

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

SmartLunch to firma dbająca o to, żeby ludzie nie byli głodni w swoim miejscu pracy. Dzięki naszemu systemowi, pracownik może otrzymywać od swojego pracodawcy smaczne posiłki z dowozem do miejsca pracy w formie benefitu. Nasza technologia rozwiązuje wszystkie problemy związane z tym procesem. Więcej możesz dowiedzieć się na naszej stronie.


Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby w roli Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim, która będzie jako część zespołu Customer Support. Jeśli masz już doświadczenie w obsłudze klienta i satysfakcje sprawia Ci kontakt i pomoc innym w rozwiązywaniu problemów koniecznie aplikuj


Twój zakres obowiązków

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku czeskim i polskim
  • Odpowiadanie na czaty, e-maile aktualnych klientów
  • Rozpatrywanie reklamacji
  • Samodzielna praca zgodna z wdrożonymi procedurami
  • Współpraca z zespołem i liderem oparta na dążeniu do wspólnego celu oraz dbaniu o pozytywną, wspierającą atmosferę
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Praca w systemie CRM


Nasze wymagania

  • Znajomość języka czeskiego na poziomie minimum B2
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klienta
  • Zorientowanie na Klienta
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Sumienność i zaangażowanie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-16:00 oraz 10:30-18:30) oraz okazjonalnej dostępności w soboty


To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem 5400 zł brutto oraz comiesięczne premie
  • Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
  • Pakiet benefitów: SmartLunch - dofinansowanie do posiłków w pracy, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz indywidualny budżet szkoleniowy
  • Hybrydowy model pracy (po okresie wdrożenia), który obejmuje home office przez dwa dni w tygodniu oraz trzy dni pracy z biura
  • Dodatkowy płatny dzień urlopu na świętowanie urodzin i godziny urlopowe na udział w wolontariacie
  • Możliwość zapraszania kolejnych osób do zespołu i uzyskiwania premii za polecenia nowych pracowników
  • Udział w spotkaniach integracyjnych i eventach firmowych

Rekomendowane oferty

(Zdalnie) Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 8 000 PLN/mies.
OVB Allfinanz Polska sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
account manager
praca z klientem
obsługa klienta
Nowa