Specjalista ds. obsługi zamówień klientów

Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi zamówień klientów

Obsługa klienta
-, Bochnia +4 Lokalizacje

Smay Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Specjalista ds. obsługi zamówień klientów w SMAY jest odpowiedzialny za zarządzanie procesem uruchamiania zamówień w naszym dziale produkcji. Osoba na tym stanowisku współpracuje z klientami w celu opracowania harmonogramów oraz synchronizacji terminów produkcji i dostaw, a także koordynuje zamówienia komponentów potrzebnych do realizacji projektów. Kluczowe umiejętności to analityczne myślenie, dobra organizacja pracy oraz biegłość w systemach obsługi zamówień i Excel.


Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:


  • Uruchamianie zamówień - współpraca z działem produkcji w celu skutecznego uruchamiania zamówień klientów oraz monitorowanie ich realizacji.

  • Opracowanie harmonogramów - zbieranie wymagań od klientów, tworzenie harmonogramów dostaw i produkcji, a także bieżąca aktualizacja statusów zamówień.

  • Koordynacja procesów -synchronizacja terminów dostaw komponentów ze harmonogramami produkcji oraz przedstawianie klientom informacji o statusie zamówień.

  • Współpraca między zespołowa - współdziałanie z innymi działami (np. sprzedaż, logistyka, produkcja) w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.

  • Analiza danych -wykorzystanie umiejętności analitycznych do oceny i optymalizacji procesów zamówień oraz identyfikacja możliwości ich usprawnienia.

  • Obsługa systemów - wykorzystanie systemów do zarządzania zamówieniami oraz Excel w celu efektywnego planowania i przepływu informacji.


W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:


  • Znajomość języków- angielski na poziomie B2 (komunikatywny), pozwalający na swobodną wymianę informacji z klientami.

  • Umiejętności analityczne - dolność do łączenia różnych elementów i podejmowania decyzji na podstawie danych.

  • Organizacja pracy - doskonała umiejętność organizacji i planowania, z uwzględnieniem wielu równoległych projektów.

  • Znajomość programów - doświadczenie w korzystaniu z systemów obsługi zamówień oraz znajomość Excela.


Dodatkowo premiujemy za:


  • Doświadczenie w branży HVAC


Oferujemy:


  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, działającej również na rynkach zagranicznych,

  • atrakcyjną współpracę na podstawie umowy o pracę,

  • pracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,

  • komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),

  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe),

  • dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,

  • niezbędne narzędzia do realizacji zadań,

  • codzienne wsparcie specjalistów,

  • pracę w systemie hybrydowym

  • pracę w każdy piątek do 13:30.


Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Przesłanie aplikacji

  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem - max. 10 min w celu potwierdzenia podstawowych warnków zatrudnienia

  3. Spotkanie w biurze z Kierowniczką Działu - rozmowa oraz krótkie ćwiczenia (policzyć coś w Excelu, przetłumaczyć krótkiego maila, rozumienie rysunku technicznego etc.)

  4. Decyzja


Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

język angielski

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

znajomość branży HVAC

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.12.2025

Specjalista ds. obsługi zamówień klientów

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. obsługi zamówień klientów

-, Bochnia
Smay Sp. z o.o.
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Klauzula informacyjna przy rekrutacjach Kandydacie, prosimy o zapoznanie się z informacją jak przetwarzamy Twoje dane osobowe: Administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.