Zadania na powyższym stanowisku:
obsługa Klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i rozliczania zleceń serwisowych,
obsługa firmowego systemu przyjmowania zgłoszeń, w tym podejmowanie decyzji o sposobie ich realizacji oraz monitorowania ich statusu,
doradztwo techniczne dla Klientów,
dbanie o rzetelne i terminowe wykonywanie napraw,
•gotowość do zdobywania nowej wiedzy technicznej.
Nasze oczekiwania:
wykształcenie minimum średnie, techniczne,
mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta,
dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny (codzienna komunikacja z Klientem: telefoniczna, mailowa, poprzez aplikację MS Teams),
dobra znajomość MS Word, MS Excel.
wysokie umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność prowadzenia negocjacji będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku, będziesz zdobywał/-ła cenne doświadczenie zawodowe wspierając zespół w codziennych zadaniach i poznasz specyfikę pracy w obszarze Contract Management,
możliwość nauki od najlepszych specjalistów w branży, nauczymy Cię także współpracy w biznesie, korzystania z niezbędnych narzędzi pracy,
platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej Multisport lub Medicover Sport, dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, Program Poleceń Pracowniczych, PPE,
Rekomendowane oferty