Oferty
Konsultant(ka) ds. obsługi partnera portalu rezerwacyjnego

Konsultant(ka) ds. obsługi partnera portalu rezerwacyjnego

Poznań
4 580 - 5 490 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Teleperformance

Teleperformance

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język polski

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta? Dołącz do nas! 

Poszukujemy Konsultantów i Konsultantek ds. obsługi klienta portalu rezerwacyjnego w Poznaniu



Zadania:

  • Odbieranie połączeń przychodzących od partnerów portalu, w języku polskim i angielskim,
  • Komunikacja za pomocą czatu,
  • Doradzanie oraz informowanie o zasadach współpracy,
  • Pomoc klientom na różnych etapach współpracy z serwisem.



Czego oczekujemy?

  • Pozytywnego nastawienia, komunikatywności i dobrej dykcji,
  • Sprawnej obsługi komputera i szybkości w wyszukiwaniu informacji,
  • Otwartości na potrzeby klienta, odpowiedzialności i zaangażowania,
  • Dyspozycyjności na 3 tygodniowe pełnopłatne szkolenie stacjonarne odbywające się od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:30. Po szkoleniu przez 9 tygodni będziemy spotykać się w biurze żeby wesprzeć Cię w wykonywaniu zadań i wyznaczyć mentora,
  • Znajomości języka polskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2 - szkolenie i materiały będą po angielsku,
  • Dyspozycyjności min. 150 godzin miesięcznie.



Co zyskujesz?

  • Po pierwsze nowe doświadczenie! Nie wymagamy go od Ciebie - wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia,
  • Gwarantowaną stawkę godzinową 30,50 zł brutto/h,
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenie podpisywanej jeszcze przed pierwszym dniem szkolenia,
  • Możliwość obsługi klienta na podstawie elastycznego harmonogramu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-17:00. Będziemy Cię potrzebować w przynajmniej 2 weekendy.
  • Wynagrodzenie wypłacane w formie tygodniówek lub co miesiąc - wybór należy do Ciebie,
  • Swobodną, partnerską atmosferę w zespole,
  • Brak dress code,
  • Upominki świąteczne,
  • Możliwość rozwoju kompetencji i ścieżki kariery – będziemy zachęcać Cię do brania udziału w szkoleniach i rekrutacjach wewnętrznych,
  • Dodatkowo: 2 punkty (czyli 2 zł) za każdą pełną godzinę świadczenia zlecenia do wykorzystania na platformie MyBenefit - do wyboru m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, vouchery.

 


Dołącz do naszego zespołu i aplikuj już dziś!



4 580 - 5 490 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej

Nowa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Warszawa
e-commerce
branża medyczna
branża farmaceutyczna
Nowa

Junior Customer Advisor with German

Nowa
6 800 - 7 500 PLN/mies.
Cyclad
Kraków
język niemiecki
język angielski
Nowa

Młodszy specjalista ds. windykacji

Nowa
Coral Travel Poland
Warszawa
obsługa rozliczeń należności
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Koordynator Najmów Weekendowo

Nowa
2 500 - 3 500 PLN/mies.
Olymp Cars
Marbella
, Praca zdalna
Zdalnie
samodzielność
język angielski
skrupulatność
Nowa

Polish-English Travel Customer Service in support of Booking.com

Nowa
TTEC
Kraków
English
język angielski
Polish
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje