TP Polska
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!
Your future role:
In the back office, we support customer banks and cardholders. We focus on delivering high-quality and efficient services. We offer interesting and challenging tasks in an international environment. You will have the opportunity to use your customer service skills to ensure an excellent customer experience. Main tasks include monitoring credit and accounts, cooperating with collection agencies, processing credit account changes, and handling card applications. The role also involves customer service for cardholders, banks, and other internal and external stakeholders.
Your responsibilities:
Back-office work related to:
Your skills:
Besides that, a little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who is:
We will offer you:
Join us and apply today!
Rekomendowane oferty