German-speaking​ Back Office Advisor
Nowa

German-speaking​ Back Office Advisor

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
TP Polska

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

angielski B2

German

English

customer service

banking

credit management

Mile widziane

payment industry

contact center experience

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Your future role:

In the back office, we support customer banks and cardholders. We focus on delivering high-quality and efficient services. We offer interesting and challenging tasks in an international environment. You will have the opportunity to use your customer service skills to ensure an excellent customer experience. Main tasks include monitoring credit and accounts, cooperating with collection agencies, processing credit account changes, and handling card applications. The role also involves customer service for cardholders, banks, and other internal and external stakeholders.

 

Your responsibilities:

  • monitoring and evaluating customers' credit card usage,
  • monitoring payment defaults,
  • cooperation with collection agencies, monitoring receivables in the collection and making assignments to the collection agency,
  • processing credit card applications,
  • processing changes to credit accounts,
  • customer service for cardholders, banks, and other external and internal stakeholders.


Back-office work related to:


  • handling of email and other written inquiries,
  • organizing and prioritizing own and the team's daily work within given limits and schedules,
  • cooperation with internal and external partners,
  • other tasks assigned by the manager.

 

Your skills:

  • experience in customer service,
  • good communication skills in German (C1) and English (B2) both verbal and written,
  • relevant education and experience in the payment industry, banking, and credit management (pre-collection, collection); experience from the contact center environment is seen as a benefit,
  • independent working style and decision-making ability,
  • ability to understand large-scale issues.

       

Besides that, a little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who is:

  • ability to work on shift between 8:00-18:00 Monday to Friday,
  • flexible and cooperative with a team player attitude,
  • ability to work with multiple tools,
  • pressure tolerance and the ability to tolerate incompleteness,
  • positive mindset to change,
  • development and curious-oriented mindset,
  • skills and will to find new ways to work.

We will offer you:

  • an opportunity in a valued fin-tech company in an interesting and always expanding market,
  • appropriate training and support with high-quality standards,
  • competitive salary,
  • employment contract,
  • remote or hybrid work from Krakow,
  • medical, life, accident & critical illness,
  • sports benefits,
  • entertainment events for employees, 
  • trainings and courses,
  • awesome colleagues and great team spirit with a positive and professional mindset, 
  • opportunity for an interesting career and growth path internally.



Join us and apply today!

 

 

Rekomendowane oferty

Doradca Klienta Biznesowego (w tym segment korporacji)

Nowa
Bank BPS S.A.
Rzeszów
obsługa klienta
def3000
Nowa

Customer Success Manager (CSM) – Banking & Compliance

Nowa
Cense AG
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
finanse
zarządzanie projektami
Nowa

Doradczyni / Doradca Klientów Premium - Wrocław

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Wrocław
Microsoft Office
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Specjalista/ Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim (praca zdalna)

Nowa
Foundever
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa