Zespół Traffic Trends każdego dnia z zaangażowaniem stawia czoła wyzwaniom stawianym przez dynamiczny świat internetu, aby nasi Klienci mogli cieszyć się spokojem i osiągać doskonałe wyniki. Jeśli posiadasz motywację oraz determinację do współpracy w zakresie optymalizacji działania algorytmów Google, kampanii ADS czy zasięgów na Facebooku – zapewnimy Ci dostęp do najlepszych narzędzi. Dołącz do naszego Działu Handlowego i zaprezentuj nam swoje podejście do budowania efektywnej współpracy z Klientem.
Jakie są nasze oczekiwania?
- min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta,
- umiejętność rozpoznawania potrzeb biznesowych klientów,
- łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych z nimi,
- umiejętność odnajdywania się w zespole i gra do wspólnej bramki,
- umiejętność równoważenia stanowiska proklienckiego z celem biznesowym agencji,
- umiejętności negocjacyjne i asertywność.
Mile widziana:
- znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym i branżą e-commerce oraz narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Senuto, GSC).
Jakie będą Twoje zadania?
- bieżący kontakt posprzedażowy z podległym portfolio klientów w charakterze mailowym, telefonicznym/wideo i bezpośrednim,
- inicjowanie kontaktu z klientami w celu poszerzenia zakresu działań marketingu internetowego oraz odpowiadanie na bieżące ich potrzeby,
- analiza realizowanych działań i wyciąganie na ich podstawie wniosków (określenie dalszego planu marketingowego),
- współtworzenie oraz koordynacja realizacji strategii e-commerce,
- angażowanie się w maksymalny sposób w realizację celów rozwojowych agencji.
Co oferujemy?
- możliwość pracy w wiodącej agencji marketingu internetowego, będącej partnerem Google, Meta i Allegro,
- współtworzenie sukcesu wielu sklepów i stron internetowych,
- zdobywanie nowych umiejętności za sprawą szkoleń,
- swoboda organizacji pracy własnej dzięki łączeniu trybu zdalnego i stacjonarnego,
- wsparcie merytoryczne zespołów technicznych,
- możliwość pracy zdalnej lub w biurze - sam o tym decydujesz!
- kompletne stanowisko pracy home office (laptop i akcesoria, telefon); hybrydowe wynagrodzenie (podstawa + premia i prowizja), elastyczne rozpoczęcie dnia pracy,
- pakiety medyczne i sportowe.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- rozmowa z HR Managerem (online lub osobiście),
- zadanie rekrutacyjne, a zaraz po tym rozmowa z Managerem Działu (online lub osobiście),
- w ciągu maksymalnie tygodnia otrzymasz od nas odpowiedź zwrotną, bez względu na ostateczną decyzję z naszej strony.
Chcesz wiedzieć, jak wygląda praca w Traffic Trends? Sprawdź to video!
Zainteresowana? Zainteresowany?