Oferty
❤️ Pracownik/czka w biurze obsługi klienta
Nowa
Support

❤️ Pracownik/czka w biurze obsługi klienta

4 450 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa komputera

komunikatywność

obsługa klienta

Mile widziane

TikTok

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Obsługuj klientów znanej sieci komórkowej i rozwijaj z nami swoje kompetencje przyszłości w obszarze Customer Experience (CX)!


Czekają na Ciebie:

  • Wynagrodzenie - 30,50 zł brutto/h (umowa zlecenie) + premie (średnio do 500 zł brutto za obsługę klienta lub bez górnego limitu w sprzedaży), z możliwością przejścia na umowę o pracę.
  • Program Poleceń Pracowniczych - zgarnij do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia
  • Szkolenie wdrażające – pełne wiedzy i praktyki (za które oczywiście Ci zapłacimy!) a po nim ciągłe wsparcie w codziennej pracy.
  • Rozwój - w pierwszych 3 miesiącach nauczysz się prowadzić rozmowy, które rozwiązują problemy i budują pozytywne relacje z klientami (obsługa klienta), Rozwiniesz umiejętności badania potrzeb klienta, sprzedaży oraz prowadzenia rozmów (sprzedaż).
  • Jasna ścieżka rozwoju – z nami masz realne możliwości awansu! Ponad 50% naszych liderów awansowało wewnątrz firmy, bo wierzymy w rozwój naszych pracowników.
  • Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!


Jak wygląda dzień pracy?

Na początku zmiany zapoznajemy się z aktualnymi informacjami i procedurami, a potem:

  • Obsługa klienta: Pomagamy klientom w kwestiach związanych z telefonią, internetem i telewizją, odpowiadamy na pytania dotyczące faktur i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Sprzedaż: Kontaktujemy się z obecnymi klientami, aby zaktualizować warunki promocyjne, odbieramy połączenia od zainteresowanych użytkowników i oferujemy rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
  • Współpraca zespołowa: W razie potrzeby możemy liczyć na wsparcie kolegów i specjalistów z innych działów.


Wyróżniają Cię:

  • Dobra obsługa komputera – wykonujemy wszystkie zadania elektronicznie, więc sprawne poruszanie się po systemach to podstawa.
  • Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość (sprzedaż).
  • Umiejętność słuchania i jasnego komunikowania się – szanujemy drugą osobę i dbamy o to, by rozmowy były zrozumiałe i pełne empatii.


Pamiętaj – często zaniżamy ocenę swoich umiejętności, więc nie bój się aplikować, nawet jeśli nie jesteś pewny, czy spełniasz wszystkie wymagania. Daj sobie szansę! 


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.



4 450 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Success Specialist

Nowa
8 000 - 11 000 pln
AVSystem
Kraków
English
Network protocols
Communication Skills
Nowa

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Lubień
historia książki
język angielski
księgozbiory
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
CRM
English
multitasking
Nowa

Specjalista/Starszy Specjalista Operator SOC – L2

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
SIEM
SOC
Nowa

Płatny Staż – CAD/PLM Administrator (Production Engineering)

Nowa
Bosch Polska
Warszawa
CAD
język angielski
Nowa