Obsługuj klientów znanej sieci komórkowej i rozwijaj z nami swoje kompetencje przyszłości w obszarze Customer Experience (CX)!
Czekają na Ciebie:
- Wynagrodzenie - 30,50 zł brutto/h (umowa zlecenie) + premie (średnio do 500 zł brutto za obsługę klienta lub bez górnego limitu w sprzedaży), z możliwością przejścia na umowę o pracę.
- Program Poleceń Pracowniczych - zgarnij do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia
- Szkolenie wdrażające – pełne wiedzy i praktyki (za które oczywiście Ci zapłacimy!) a po nim ciągłe wsparcie w codziennej pracy.
- Rozwój - w pierwszych 3 miesiącach nauczysz się prowadzić rozmowy, które rozwiązują problemy i budują pozytywne relacje z klientami (obsługa klienta), Rozwiniesz umiejętności badania potrzeb klienta, sprzedaży oraz prowadzenia rozmów (sprzedaż).
- Jasna ścieżka rozwoju – z nami masz realne możliwości awansu! Ponad 50% naszych liderów awansowało wewnątrz firmy, bo wierzymy w rozwój naszych pracowników.
- Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Na początku zmiany zapoznajemy się z aktualnymi informacjami i procedurami, a potem:
- Obsługa klienta: Pomagamy klientom w kwestiach związanych z telefonią, internetem i telewizją, odpowiadamy na pytania dotyczące faktur i rozwiązywania problemów technicznych.
- Sprzedaż: Kontaktujemy się z obecnymi klientami, aby zaktualizować warunki promocyjne, odbieramy połączenia od zainteresowanych użytkowników i oferujemy rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
- Współpraca zespołowa: W razie potrzeby możemy liczyć na wsparcie kolegów i specjalistów z innych działów.
Wyróżniają Cię:
- Dobra obsługa komputera – wykonujemy wszystkie zadania elektronicznie, więc sprawne poruszanie się po systemach to podstawa.
- Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość (sprzedaż).
- Umiejętność słuchania i jasnego komunikowania się – szanujemy drugą osobę i dbamy o to, by rozmowy były zrozumiałe i pełne empatii.
Pamiętaj – często zaniżamy ocenę swoich umiejętności, więc nie bój się aplikować, nawet jeśli nie jesteś pewny, czy spełniasz wszystkie wymagania. Daj sobie szansę!
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.