Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osób posługujących się j.polskim do Obsługi Klienta za pomocą Czatu przy projekcie szybko rozwijającego się sklepu internetowego.
Zrób krok w kierunku swojej kariery i dołącz do nas już dziś!
Specjalista ds. Obsługi Czatu z j.polskim
Miejsce pracy: WARSZAWA
Twoje zadania:
- Pisemna komunikacja z Klientem poprzez czat w j.polskim (bez połączeń telefonicznych!),
- Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
- Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
- Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1,
- Umiejętność szybkiego pisania,
- Gotowość do pracy zmianowej - projekt pracuje 24/7, oczekujemy dyspozycyjności w wymiarze min. 120h miesięcznie,
- Precyzyjne i przejrzyste formułowanie wypowiedzi w formie pisemnej,
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + dodatkowy bonus,
- Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu,
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- Dodatkowe benefity, tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie,
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
- Świeże owoce raz w tygodniu,
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!