ZADANIA:
• Wsparcie dla klientów końcowych ŠKODA,
• Zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
• Rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
• Przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,
• Obsługa awaryjnej linii telefonicznej Notdienst,
• Doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
• Korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).
OCZEKIWANIA:
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 – warunek konieczny,
• Dyspozycyjność (praca zmianowa, w weekendy, w godzinach nocnych),
• Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego mile widziane,
• Orientacja na klienta i duża empatia,
• Dokładność i orientacja na szczegóły,
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
OFERUJEMY:
• Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
• Kulturę organizacyjną opartą na szacunku i zaufaniu,
• Szeroki i elastyczny pakiet benefitów,
• Możliwość pracy w 100% zdalnej.
Rekomendowane oferty