Oferty
Customer Support
Nowa
Support

Customer Support

Warszawa
1 220 - 2 197 USDNetto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

dobra organizacja pracy

komunikatywność

kreatywność

Mile widziane

SQL

Opis stanowiska

Cześć, z tej strony Artur Zbiejcik, Team Leader działu Customer Support.


W Webankiecie krzewimy kulturę feedbacku i wyznajemy zasadę, że trzeba zapytać aby poznać odpowiedzi. Wierzymy szczególnie w to, że słuchanie głosu pracowników i klientów ma fantastyczną przyszłość, a pozyskiwanie tego głosu i zarządzanie nim na naszej platformie kiedyś uratuje świat. Nasze formularze i ankiety przysłużyły się nawet w walce z COVID-19, z czego jesteśmy bardzo dumni i pewni naszej przyszłości.


Nasze wartości to: Teamwork, Zaangażowanie w OKR, Rozwój, Sukces klienta, Feedback, Jakość pracy. Tego się trzymamy i na bazie tych wartości cyklicznie dajemy sobie wzajemnie informację zwrotną.


Wydaje nam się, że jesteśmy normalni, żeby to ocenić musisz nas odwiedzić. Jak normalni ludzie, jemy wspólnie obiady, czasami wychodzimy na piwo i pijemy rano pyszną kawę.


Nasze biuro mieści się w dzielnicy Ursus przy ulicy Ryżowej 49, z najlepszym dojazdem z centrum kolejką WKD - 15 minut do stacji Opacz + 5 minut spacerem od biura. Najlepsze jest to, że największy poranny ruch jedzie w tym samym czasie w drugą stronę.


Webankieta jest największym i najbardziej zaawansowanym serwisem do realizacji badań on-line w Polsce. Działamy już ponad 10 lat na rynku, a od niedawna też na rynkach zagranicznych. Naszymi klientami są m.in. takie firmy jak: Santander Bank, PZU, Paczkomaty, ING, Polkomtel, Żywiec, Itaka, Peugeot, DHL czy Vectra.


Zatrudniamy najlepszych ludzi, by tworzyć bezsprzecznie najlepszy systemem do ankiet internetowych. Atutem pracy jest wyjątkowa niesformalizowana atmosfera i możliwość bezpośredniego oglądania jak tworzy się sprawnie działający internetowy biznes.


Opis stanowiska


Mógłbym tutaj napisać, że w związku z dynamicznym rozwojem firmy potrzebujemy Ciebie do pomocy. Nie skłamałbym, ale to by było zbyt proste.


W chwili obecnej nasza firma liczy 21 osób, w tym 2 osoby tworzą zespół Customer Support. Jesteśmy w 100% interdyscyplinarni, nie brakuje nam kompetencji, ale brakuje nam rąk do pracy. Dlatego szukamy kolejnego człowieka do pomocy naszym klientom.


Musisz wiedzieć, że mamy World Class Support. Klienci chwalą produkt, a Supportem są wręcz zachwyceni! W ankietach satysfakcji najbardziej pochlebne komentarze dotyczą pracy Supportu. Jesteśmy z tego dumni. Jesteśmy dumni ze swojej pracy i szczęśliwi za każdym razem jak jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom.


Doskonały Support to fundament Sukcesu Klienta. Zależy nam na tym, aby reaktywnie odpowiadać naszym kochanym klientom na pytania, które nam zadaję przez mail, czat i telefon. A pytają, np. o:


  • czy platforma posiada funkcję, której szukają?
  • w jaki sposób zrealizować konkretną potrzebę?
  • jakie konto trzeba wybrać, żeby mieć poszczególne funkcje?
  • czasami też piszą o tym, że coś nie działa. Wtedy trzeba pobiec do IT i pomóc im to naprawić


Zakres obowiązków:


  • zapisywanie głosu klienta do Shipright - Dzięki temu Produkt wie co i w jakiej kolejności ma rozwijać
  • odpowiadanie na techniczne pytania klientów. Na nietechniczne w miarę możliwości też ;)
  • rozwiązywanie problemów technicznych, które się przytrafiają użytkownikom
  • zakładanie zgłoszeń
  • wprowadzanie ankiet do serwisu w imieniu klienta lub nawet prowadzenie projektów badawczych w ich imieniu - nauczymy Cię tego, nie martw się
  • rozwijanie i opieka nad poradnikiem
  • monitorowanie procesów systemowych oraz integracyjnych
  • pomoc we wdrażaniu procesów dot. zbierania feedbacku u klienta
  • konsultacje/szkolenia online z klientami
  • współpraca z pozostałymi działami (sprzedaż, produkt, marketing)


Wymagania:


  • masz ciekawość do poznania biznesu klienta i roli jaką ankiety internetowe w nim spełniają,
  • doświadczenie w pracy z klientem w agencji interaktywnej - mile widziane,
  • masz umiejętności analityczne - nie chodzi tu o ustalanie strategii podboju kosmosu, ale o ogólną zdolność łączenia kropek,
  • umiesz budować relację z klientem - rozmawiamy po ludzku, żeby klient nie miał wątpliwości, że rozmawia z człowiekiem, a nie z botem,
  • interesujesz się proaktywnym podejściem do wsparcia klienta i obchodzi Cię jego sukces.
  • znasz angielski na poziomie min. B1 - żeby pogadać i o ankietach, pytaniach, i o kursie bitcoina,
  • jesteś graczem zespołowym - #Teamwork

​​​​​​

Oferujemy:


  • pracę w doświadczonym i zwinnym zespole.
  • rozwój produktu z którego korzysta pół Polski.
  • umowę zlecenia, umowa o pracę lub współpraca B2B.
  • 5000 PLN <= X <= 9000 PLN netto.
  • „X” to wypadkowa Twoich oczekiwań, doświadczenia i naszych możliwości.
  • komfortowe warunki pracy w biurze w Warszawie oraz infrastruktura do pracy zdalnej
  • sprzęt jaki lubisz, duże biurko, wygodny fotel, dobra kawa i ciastka
  • wsparcie narzędziowe: Thulium, Intercom, Clickup, Confluence, telefon służbowy
  • prowizję od kwestionariuszy wprowadzonych dla klienta
  • szkolenia i konferencje, które wskażesz nam jako wartościowe
  • informacje zwrotne na temat wyników Twojej pracy
1 220 - 2 197 USD

Netto miesięcznie - Dowolna

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Uszczęśliwiania Klienta Hostingowego

Nowa
1 587 - 2 075 usd
SEOHOST
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
DirectAdmin
hosting
Linux
Nowa

Informatyk Wsparcia Technicznego - HelpDesk

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
PC
MS Office
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
obsługa klienta
analityczne myślenie
komunikatywność
Nowa

Customer Service Specialist with Dutch (100% remotely)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
support
customer service
Dutch
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
communication
English
multitasking
Nowa