Cześć, z tej strony Artur Zbiejcik, Team Leader działu Customer Support.
W Webankiecie krzewimy kulturę feedbacku i wyznajemy zasadę, że trzeba zapytać aby poznać odpowiedzi. Wierzymy szczególnie w to, że słuchanie głosu pracowników i klientów ma fantastyczną przyszłość, a pozyskiwanie tego głosu i zarządzanie nim na naszej platformie kiedyś uratuje świat. Nasze formularze i ankiety przysłużyły się nawet w walce z COVID-19, z czego jesteśmy bardzo dumni i pewni naszej przyszłości.
Nasze wartości to: Teamwork, Zaangażowanie w OKR, Rozwój, Sukces klienta, Feedback, Jakość pracy. Tego się trzymamy i na bazie tych wartości cyklicznie dajemy sobie wzajemnie informację zwrotną.
Wydaje nam się, że jesteśmy normalni, żeby to ocenić musisz nas odwiedzić. Jak normalni ludzie, jemy wspólnie obiady, czasami wychodzimy na piwo i pijemy rano pyszną kawę.
Nasze biuro mieści się w dzielnicy Ursus przy ulicy Ryżowej 49, z najlepszym dojazdem z centrum kolejką WKD - 15 minut do stacji Opacz + 5 minut spacerem od biura. Najlepsze jest to, że największy poranny ruch jedzie w tym samym czasie w drugą stronę.
Webankieta jest największym i najbardziej zaawansowanym serwisem do realizacji badań on-line w Polsce. Działamy już ponad 10 lat na rynku, a od niedawna też na rynkach zagranicznych. Naszymi klientami są m.in. takie firmy jak: Santander Bank, PZU, Paczkomaty, ING, Polkomtel, Żywiec, Itaka, Peugeot, DHL czy Vectra.
Zatrudniamy najlepszych ludzi, by tworzyć bezsprzecznie najlepszy systemem do ankiet internetowych. Atutem pracy jest wyjątkowa niesformalizowana atmosfera i możliwość bezpośredniego oglądania jak tworzy się sprawnie działający internetowy biznes.
Opis stanowiska
Mógłbym tutaj napisać, że w związku z dynamicznym rozwojem firmy potrzebujemy Ciebie do pomocy. Nie skłamałbym, ale to by było zbyt proste.
W chwili obecnej nasza firma liczy 21 osób, w tym 2 osoby tworzą zespół Customer Support. Jesteśmy w 100% interdyscyplinarni, nie brakuje nam kompetencji, ale brakuje nam rąk do pracy. Dlatego szukamy kolejnego człowieka do pomocy naszym klientom.
Musisz wiedzieć, że mamy World Class Support. Klienci chwalą produkt, a Supportem są wręcz zachwyceni! W ankietach satysfakcji najbardziej pochlebne komentarze dotyczą pracy Supportu. Jesteśmy z tego dumni. Jesteśmy dumni ze swojej pracy i szczęśliwi za każdym razem jak jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom.
Doskonały Support to fundament Sukcesu Klienta. Zależy nam na tym, aby reaktywnie odpowiadać naszym kochanym klientom na pytania, które nam zadaję przez mail, czat i telefon. A pytają, np. o:
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Netto miesięcznie - Dowolna
Sprawdź podobne oferty pracy