Weber-Stephen Products Sp. z o. o.
Powstaliśmy z przekonania, że nie ma nic lepszego niż wspólne grillowanie w gronie najbliższych. Naszą misją jest dostarczanie najnowocześniejszych produktów grillowych i tym samym potęgowanie wrażeń i doświadczeń z grillowania. Jesteśmy pierwszą tego typu inwestycją Weber w Europie. W prawie 75 tyś m2 znajduje się hala produkcyjna w której produkujemy grille gazowe serii Q i grille węglowe, oraz centrum dystrybucyjne w którym znajduje się pełny asortyment produktów Webera, które dystrybuujemy w całym regionie EMEA.
Weber-Stephen Products Sp. z o.o.
Już od 1952, kiedy to wynaleźliśmy grilla w kształcie kuli, nieustannie rewolucjonizujemy światową kulturę grillowania. Jako wiodący producent z najbogatszą ofertą w branży,
Weber, jest dzisiaj synonimem innowacyjnych produktów najwyższej klasy. Z oddziałami w ponad 40 krajach na wszystkich kontynentach dzielimy się naszą pasją, dając ludziom radość i zachęcając do wspólnego spędzania czasu.
Powiększając nasz zespół w Zabrzu, poszukujemy specjalistów, którzy podzielają nasze wartości, nasze pasje i chcą współtworzyć naszą kulturę organizacyjną
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy specjalista HR
Obowiązki:
Współpraca z agencjami pracy tymczasowej: koordynowanie przepływu zapytań i informacji dot. rekrutacji, onboardingu, zatrudnienia i offboardingu
Bieżący kontakt z przełożonymi działów w celu poprawnej obsługi pracowników tymczasowych oraz prawidłowego ewidencjonowania czasu pracy
Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne, magazynowe w tym: publikacja ofert pracy, selekcja aplikacji, prowadzenie spotkań z kandydatami i udzielanie informacji zwrotnej aplikantom
Organizacja i prowadzenie onboardingu dla nowych pracowników
Wsparcie administracyjne zespołu HR: aktualizacja bazy kandydatów, wystawianie listów intencyjnych itp.
Przygotowywanie i uzupełnianie wewnętrznych raportów oraz zestawień
Wymagania:
Doświadczenie w administracji personalnej lub obsłudze pracowników tymczasowych
Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem oraz powierzonymi zadaniami
Dobra organizacja pracy z danymi, w tym sprawne korzystanie z Excela i swobodne poruszanie się w wielu plikach jednocześnie
Inicjatywa i zaangażowanie
Łatwość w nawiązywaniu relacji i tworzeniu sieci kontaktów
Samodzielność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
Mile widziane:
Znajomość technik rekrutacyjnych, w tym prowadzenia wywiadów i selekcji kandydatów
Znajomość przepisów w zakresie pracy tymczasowej
Oferujemy:
System kafeteryjny – szeroki wachlarz dodatkowych benefitów – zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać
Prywatna opieka medyczna – możliwość dołączenia do pakietu członków rodziny
Ubezpieczenie nażycie
Program Emerytalny
Dofinansowanie do posiłków w kantynie
Program rekomendacji pracowników
Zniżki na firmowe produkty
Welcome pack
Wyprawka dla dziecka – każdemu pracownikowi, któremu powiększa się rodzina przekazujemy drobny upominek
Działania Well-beingowe
Brak dresscode’u
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00-9:00)
Praca hybrydowa (do 8 dni w miesiącu)
Rekomendowane oferty