Młodszy specjalista HR
Nowa
HR

Młodszy specjalista HR

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Weber-Stephen Products Sp. z o. o.

Weber-Stephen Products Sp. z o. o.

Powstaliśmy z przekonania, że nie ma nic lepszego niż wspólne grillowanie w gronie najbliższych. Naszą misją jest dostarczanie najnowocześniejszych produktów grillowych i tym samym potęgowanie wrażeń i doświadczeń z grillowania. Jesteśmy pierwszą tego typu inwestycją Weber w Europie. W prawie 75 tyś m2 znajduje się hala produkcyjna w której produkujemy grille gazowe serii Q i grille węglowe, oraz centrum dystrybucyjne w którym znajduje się pełny asortyment produktów Webera, które dystrybuujemy w całym regionie EMEA.

Wymagane umiejętności

HR

administracja

Microsoft Office Excel

Mile widziane

rekrutacja

Opis stanowiska

Weber-Stephen Products Sp. z o.o.

Już od 1952, kiedy to wynaleźliśmy grilla w kształcie kuli, nieustannie rewolucjonizujemy światową kulturę grillowania. Jako wiodący producent z najbogatszą ofertą w branży,

Weber, jest dzisiaj synonimem innowacyjnych produktów najwyższej klasy. Z oddziałami w ponad 40 krajach na wszystkich kontynentach dzielimy się naszą pasją, dając ludziom radość i zachęcając do wspólnego spędzania czasu.



Powiększając nasz zespół w Zabrzu, poszukujemy specjalistów, którzy podzielają nasze wartości, nasze pasje i chcą współtworzyć naszą kulturę organizacyjną


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy specjalista HR


Obowiązki:

  • Współpraca z agencjami pracy tymczasowej: koordynowanie przepływu zapytań i informacji dot. rekrutacji, onboardingu, zatrudnienia i offboardingu

  • Bieżący kontakt z przełożonymi działów w celu poprawnej obsługi pracowników tymczasowych oraz prawidłowego ewidencjonowania czasu pracy

  • Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne, magazynowe w tym: publikacja ofert pracy, selekcja aplikacji, prowadzenie spotkań z kandydatami i udzielanie informacji zwrotnej aplikantom

  • Organizacja i prowadzenie onboardingu dla nowych pracowników

  • Wsparcie administracyjne zespołu HR: aktualizacja bazy kandydatów, wystawianie listów intencyjnych itp.

  • Przygotowywanie i uzupełnianie wewnętrznych raportów oraz zestawień


Wymagania:

  • Doświadczenie w administracji personalnej lub obsłudze pracowników tymczasowych

  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem oraz powierzonymi zadaniami

  • Dobra organizacja pracy z danymi, w tym sprawne korzystanie z Excela i swobodne poruszanie się w wielu plikach jednocześnie

  • Inicjatywa i zaangażowanie

  • Łatwość w nawiązywaniu relacji i tworzeniu sieci kontaktów

  • Samodzielność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania


Mile widziane:

  • Znajomość technik rekrutacyjnych, w tym prowadzenia wywiadów i selekcji kandydatów

  • Znajomość przepisów w zakresie pracy tymczasowej


Oferujemy:

  • System kafeteryjny – szeroki wachlarz dodatkowych benefitów – zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać

  • Prywatna opieka medyczna – możliwość dołączenia do pakietu członków rodziny

  • Ubezpieczenie nażycie

  • Program Emerytalny

  • Dofinansowanie do posiłków w kantynie

  • Program rekomendacji pracowników

  • Zniżki na firmowe produkty

  • Welcome pack

  • Wyprawka dla dziecka – każdemu pracownikowi, któremu powiększa się rodzina przekazujemy drobny upominek

  • Działania Well-beingowe

  • Brak dresscode’u

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00-9:00)

  • Praca hybrydowa (do 8 dni w miesiącu)