Referent ds. wsparcia sprzedaży
-, Biała Podlaska +3 Lokalizacje
Wipasz S.A.
Opis stanowiska:
Wsparcie działu sprzedaży w bieżącej pracy
Sporządzanie dokumentacji handlowej i dbanie o jej prawidłowy obieg
Wprowadzanie oraz koordynacja zamówień w systemie ERP
Rejestrowanie, analizowanie i wyjaśnianie zgłoszeń klientów i reklamacji, podejmowanie stosownych działań oraz bieżące śledzenie sytuacji aż do całkowitego rozwiązania
Prowadzenie i aktualizacja bazy danych o klientach
Współpraca z działami w firmie na podstawie ustalonych zasad mająca na celu zwiększanie efektywności działalności przedsiębiorstwa
Sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów
Dążenie do podnoszenia jakości obsługi klienta
Profil kandydata:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub związane z obsługą sprzedaży
Umiejętność pracy w zespole
Zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
Znajomość pakietu MS Office (w szczególności excel)
Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość
Bardzo dobra organizacja pracy (także pod presją czasu)
Naszym pracownikom oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w nowoczesnej i prężnie działającej firmie;
System premiowy
Dobrą atmosferę w zgranym zespole nastawionym na współpracę i wspólny cel;
Pakiet socjalny
Dofinansowanie do programu sportowego – karta Multisport
Prywatna opieka medyczna
Wsparcie szkoleniowe oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko pracy
Wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
Spotkania integracyjne
Referent ds. wsparcia sprzedaży
Referent ds. wsparcia sprzedaży
-, Biała Podlaska
Wipasz S.A.