Doświadczenie: posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i zarządzania kilkuosobowym zespołem.
Wiedza: dobrze orientujesz się we wskaźnikach sprzedażowych. Wykazujesz się proaktywnością i orientacją na cele. Posiadasz zdolność rekomendowania rozwiązań i skutecznego rozwiązywania problemów.
Umiejętności: posiadasz umiejętności przywódcze i doświadczenie w zarządzaniu, motywowaniu i rozwijaniu zespołu.
Krytyczne myślenie: zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
Komunikacja: jesteś osobą otwartą, komunikatywną, o nieszablonowym sposobie myślenia – lubimy rozmawiać i bardzo ważna jest dla nas atmosfera współpracy.
Zarządzanie zespołem: potrafisz zarządzać różnorodnym kompetencyjnie i osobowościowo zespołem.
Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.
Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle zwiększać swoje umiejętności. Interesujesz się nowymi technologiami.
Poczucie humoru: masz duży dystans do siebie i kierujesz się zasadą „nic na sztywno” – tacy właśnie jesteśmy.
Twój zakres obowiązków
Dążysz do realizacji indywidualnych oraz zespołowych planów sprzedażowych, wspierając przełożonego w codziennych działaniach operacyjnych.
Nadzorujesz przebieg realizacji zamówień – od momentu ich przyjęcia po finalizację przez doradców.
Dbasz o kompletność i poprawność dokumentacji księgowej wygenerowanej w salonie oraz reklamacyjnej, czuwając nad terminowością finalizacji zleceń i rozliczeń.
Nadzorujesz proces obsługi reklamacji, odpowiadasz za poziom wiedzy pracowników w tym zakresie oraz samodzielnie rozwijasz swoją wiedzę.
Znasz obowiązujące procedury, przestrzegasz ich i egzekwujesz ich realizację przez współpracowników.
Weryfikujesz jakość obsługi klienta, analizujesz wyniki pracy salonu i raportujesz je przełożonemu. Wprowadzasz usprawnienia, które wpływają na efektywność i jakość obsługi.
Wspierasz rozwój współpracowników – motywujesz ich do podnoszenia kompetencji oraz dzielisz się wiedzą.
Rozwiązujesz bieżące problemy operacyjne oraz wspierasz rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.
Zastępujesz nieobecnych pracowników, angażujesz się w ich obowiązki (np. sprzedaż, przyjęcie dostawy), a także aktywnie uczestniczysz w codziennych procesach salonu.
Dlaczego warto do nas dołączyć
Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
Miejsce pracy: salon x-kom w Kielcach. Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20.