Deputy Store Supervisor (x-kom Kielce)
Nowa
Sprzedaż

Deputy Store Supervisor (x-kom Kielce)

Kielce
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż

zarządzanie zespołem

nowe technologie

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie: posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i zarządzania kilkuosobowym zespołem.
  • Wiedza: dobrze orientujesz się we wskaźnikach sprzedażowych. Wykazujesz się proaktywnością i orientacją na cele. Posiadasz zdolność rekomendowania rozwiązań i skutecznego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętności: posiadasz umiejętności przywódcze i doświadczenie w zarządzaniu, motywowaniu i rozwijaniu zespołu.
  • Krytyczne myślenie: zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
  • Komunikacja: jesteś osobą otwartą, komunikatywną, o nieszablonowym sposobie myślenia – lubimy rozmawiać i bardzo ważna jest dla nas atmosfera współpracy. 
  • Zarządzanie zespołem: potrafisz zarządzać różnorodnym kompetencyjnie i osobowościowo zespołem.
  • Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.
  • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle zwiększać swoje umiejętności. Interesujesz się nowymi technologiami.
  • Poczucie humoru: masz duży dystans do siebie i kierujesz się zasadą „nic na sztywno” – tacy właśnie jesteśmy. 

 

Twój zakres obowiązków

  • Dążysz do realizacji indywidualnych oraz zespołowych planów sprzedażowych, wspierając przełożonego w codziennych działaniach operacyjnych.
  • Nadzorujesz przebieg realizacji zamówień – od momentu ich przyjęcia po finalizację przez doradców.
  • Dbasz o kompletność i poprawność dokumentacji księgowej wygenerowanej w salonie oraz reklamacyjnej, czuwając nad terminowością finalizacji zleceń i rozliczeń.
  • Nadzorujesz proces obsługi reklamacji, odpowiadasz za poziom wiedzy pracowników w tym zakresie oraz samodzielnie rozwijasz swoją wiedzę.
  • Znasz obowiązujące procedury, przestrzegasz ich i egzekwujesz ich realizację przez współpracowników.
  • Weryfikujesz jakość obsługi klienta, analizujesz wyniki pracy salonu i raportujesz je przełożonemu. Wprowadzasz usprawnienia, które wpływają na efektywność i jakość obsługi.
  • Wspierasz rozwój współpracowników – motywujesz ich do podnoszenia kompetencji oraz dzielisz się wiedzą.
  • Rozwiązujesz bieżące problemy operacyjne oraz wspierasz rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Zastępujesz nieobecnych pracowników, angażujesz się w ich obowiązki (np. sprzedaż, przyjęcie dostawy), a także aktywnie uczestniczysz w codziennych procesach salonu.

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost. 
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Miejsce pracy: salon x-kom w Kielcach. Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20.
  • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę.