Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Obsługa klienta

-, Kraków

Alior Bank SA

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
customer service
obsługa komputera

Opis stanowiska

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty ​,

  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,

  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,

  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.​


Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,

  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,

  • lubisz pracę z ludźmi i ​chętnie nabywasz nowe umiejętności,

  • masz minimum średnie wykształcenie

  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów

  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,

  • znajomość języka angielskiego.

  • znajomość technik negocjacji i ofertowania.


To oferujemy:

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,

  • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,

  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,

  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,

  • karta sportowa MultiSport,

  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!

Oferta dodana: 01.09.2025

Poznaj pracodawcę

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca