Oferty
Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji - Kraków
Support

Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji - Kraków

Kraków
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

analiza

Opis stanowiska

Pragniesz poznać świat bankowości od środka i zdobyć pierwsze doświadczenie? Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!


Jeśli chcesz nauczyć się jak:

  • analizować, weryfikować i rozpatrywać reklamacje
  • poznać, jak działają systemy bankowe, z których korzystają nasi pracownicy
  • dokonywać księgowań związanych z procesem rozpatrywania reklamacji,
  • redagować korespondencję kierowaną do klientów dotyczącą odpowiedzi na reklamacje,
  • kontaktować się z klientami w celu uzupełnienia informacji odnośnie zgłoszonych reklamacji,
  • wprowadzać i aktualizować dane w systemach wewnętrznych,
  • współpracować z innymi jednostkami w banku, aby lepiej rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów,
  • budować pozytywny wizerunek banku oraz utrzymać satysfakcję klientów poprzez profesjonalną i kompleksową obsługę ich problemów i potrzeb przy zachowaniu terminowości,

to, ten staż jest właśnie dla Ciebie!


Jeżeli jesteś osobą:

  • zainteresowaną tematyką bankową, a zwłaszcza procesami reklamacyjnymi,
  • ambitną i otwartą na poznanie nowej wiedzy,
  • z dobrą organizacją pracy,
  • umiejętnością analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,

to, szukamy właśnie Ciebie!


Czujesz, że ten staż został stworzony specjalnie do Ciebie? Aplikuj do nas!


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (płatny 6-miesięczny staż​),
  • elastyczny czas pracy: ½ etatu lub więcej - Ty wybierasz!
  • ciekawy program onboardingowy i opiekę mentora,
  • obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat i dzień na „U” itp.),
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
  • ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
branża IT
obsługa
support
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Opole
język polski
prawo jazdy kat. B
Nowa

Customer Experience Manager with German

Nowa
Infor
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
German
support
Customer Experience
Nowa

Junior ERP Customer Support Consultant with German

Nowa
Aptean
Wrocław
Microsoft Office
branża IT
język angielski
Nowa

Specjalista/Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

Nowa
6 000 - 8 000 pln
Carbon Zorro Sp. z o. o.
Warszawa
język angielski
Google Workspace
Nowa