Pragniesz poznać świat bankowości od środka i zdobyć pierwsze doświadczenie? Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Jeśli chcesz nauczyć się jak:
- analizować, weryfikować i rozpatrywać reklamacje
- poznać, jak działają systemy bankowe, z których korzystają nasi pracownicy
- dokonywać księgowań związanych z procesem rozpatrywania reklamacji,
- redagować korespondencję kierowaną do klientów dotyczącą odpowiedzi na reklamacje,
- kontaktować się z klientami w celu uzupełnienia informacji odnośnie zgłoszonych reklamacji,
- wprowadzać i aktualizować dane w systemach wewnętrznych,
- współpracować z innymi jednostkami w banku, aby lepiej rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów,
- budować pozytywny wizerunek banku oraz utrzymać satysfakcję klientów poprzez profesjonalną i kompleksową obsługę ich problemów i potrzeb przy zachowaniu terminowości,
to, ten staż jest właśnie dla Ciebie!
Jeżeli jesteś osobą:
- zainteresowaną tematyką bankową, a zwłaszcza procesami reklamacyjnymi,
- ambitną i otwartą na poznanie nowej wiedzy,
- z dobrą organizacją pracy,
- umiejętnością analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
to, szukamy właśnie Ciebie!
Czujesz, że ten staż został stworzony specjalnie do Ciebie? Aplikuj do nas!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (płatny 6-miesięczny staż),
- elastyczny czas pracy: ½ etatu lub więcej - Ty wybierasz!
- ciekawy program onboardingowy i opiekę mentora,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat i dzień na „U” itp.),
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
- ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet.