Opiekun/ka Klienta w Zespole Obsługi Klienta
Opis stanowiska
Ścisła współpraca z Zespołem Obsługi Klienta na przypisanym portfelu Klientów oraz koordynacja działań z innymi działami firmy w celu sprawnej realizacji zgłoszeń klientów
Realizacja zadań operacyjnych związanych z obsługą kolejkową zgłoszeń od klienta biznesowego,
Codziennym wyzwaniem będzie wsparcie Klientów w zakresie obsługi produktów i rozwiązywania bieżących spraw, w sposób terminowy i rzetelny,
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, zapewniając wysoki poziom ich satysfakcji i profesjonalną obsługę,
Bieżący kontakt z Klientami biznesowymi - telefoniczny, mailowy oraz podczas wideokonferencji, z zachowaniem standardów obsługi klienta,
Dokładne i terminowe wprowadzanie danych do systemów firmowych, dbając o jakość informacji,
Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię gry.
Wymagania
Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze kolejkowej klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność?
Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy?
Potrafisz połączyć empatię z działaniem i tworzyć relacje z klientem, które procentują?
Lubisz współpracę, a dobra komunikacja to Twoja mocna strona?
Potrafisz skutecznie ustalić, co jest najważniejsze, gdy wszystko wydaje się pilne?
Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie?
Lubisz zmiany? My też! Otwartość na nowe sytuacje i pomysły to u nas codzienność.
Osiągasz wysokie noty za styl pracy i zawsze grasz fair play?
Oferujemy
Czekamy na Ciebie w biurze w Warszawie przy stacji metra Rondo Daszyńskiego z umową o pracę,
Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z dofinansowania do posiłków z programu lunchowego.
W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,
Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,
Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!

Benefit Systems SA
Działamy na polskim rynku od 2000 roku i to od nas zaczęła się sportowa rewolucja pracowników. Dzisiaj naszymi klientami są dziesiątki tysięcy pracodawców, świadomych potrzeby dbania o dobrostan swoich pracowników i pona...
Opiekun/ka Klienta w Zespole Obsługi Klienta
Opiekun/ka Klienta w Zespole Obsługi Klienta