Opiekun/ka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Opiekun/ka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

Obsługa klienta
Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Opis stanowiska

  • Ścisła współpraca z Zespołem Obsługi Klienta na przypisanym portfelu Klientów oraz koordynacja działań z innymi działami firmy w celu sprawnej realizacji zgłoszeń klientów

  • Realizacja zadań operacyjnych związanych z obsługą kolejkową zgłoszeń od klienta biznesowego,

  • Codziennym wyzwaniem będzie wsparcie Klientów w zakresie obsługi produktów i rozwiązywania bieżących spraw, w sposób terminowy i rzetelny,

  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, zapewniając wysoki poziom ich satysfakcji i profesjonalną obsługę,

  • Bieżący kontakt z Klientami biznesowymi - telefoniczny, mailowy oraz podczas wideokonferencji, z zachowaniem standardów obsługi klienta,

  • Dokładne i terminowe wprowadzanie danych do systemów firmowych, dbając o jakość informacji,

  • Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię gry.


Wymagania

  • Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze kolejkowej klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność?

  • Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy?

  • Potrafisz połączyć empatię z działaniem i tworzyć relacje z klientem, które procentują?

  • Lubisz współpracę, a dobra komunikacja to Twoja mocna strona?

  • Potrafisz skutecznie ustalić, co jest najważniejsze, gdy wszystko wydaje się pilne?

  • Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie?

  • Lubisz zmiany? My też! Otwartość na nowe sytuacje i pomysły to u nas codzienność.

  • Osiągasz wysokie noty za styl pracy i zawsze grasz fair play?


Oferujemy

  • Czekamy na Ciebie w biurze w Warszawie przy stacji metra Rondo Daszyńskiego z umową o pracę,

  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,

  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,

  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z dofinansowania do posiłków z programu lunchowego​.

  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,

  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,

  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,

  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,

  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,

  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,

  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,

  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,

  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,

  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,

  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,

  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,

  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,

  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,

  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,

  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,

  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Microsoft Office Excel

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.12.2025

O firmie

Benefit Systems SA

Działamy na polskim rynku od 2000 roku i to od nas zaczęła się sportowa rewolucja pracowników. Dzisiaj naszymi klientami są dziesiątki tysięcy pracodawców, świadomych potrzeby dbania o dobrostan swoich pracowników i pona...

Zobacz profil firmy

Opiekun/ka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

Podsumowanie oferty

Opiekun/ka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

-, Warszawa
Benefit Systems SA
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Benefit Systems SA z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2 (dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.