Twój zakres obowiązków
Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie zawierał się w następującym zakresie:
- Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów
- Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
- Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej
- Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
- Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych
- Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery)
- Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. GDS)
- Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excela, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1)
- Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8)
- Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
- Przeprowadzenie Klientów przez proces migracji do standardu Google Analytics 4 ze szczególnym uwzględnieniem zasad privacy
Nasze wymagania
Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, to nie wahaj się skontaktować – dla mniej doświadczonych osób przewidujemy również stanowisko Junior Digital Analyst.
Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:
- Znajomość podstaw digital marketingu
- Zamiłowanie do technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem
- Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera
- Dobrą znajomość Excela
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie
- Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript
- Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:
- Dobrą znajomość JS
- Znajomość Google Data Studio
- Znajomość Google BigQuery, a w szczególnośc pracy na danych z wykorzystaniemi SQL
- Znajomość R
- Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
- Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
- Znajomość branży ecommerce
- Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem
- Jaką osobą musisz być?
- Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”.
To oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji
- Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)
- Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto
- Twój własny budżet szkoleniowy (3% rocznego wynagrodzenia)
- Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce
- Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania
- Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement
- Sprzęt Apple do pracy
- Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie
- Regularne (2-3 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją
- Bezpłatną opiekę medyczną Medicover, Multisport, Spotify Premium
Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!