Oferty
Customer Service Specialist
Support

Customer Service Specialist

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
edrone

edrone

We help e-commerce operations grow through the smart use of the best available technologies & techniques, as proven by the experience of thousands of our clients all over the world.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

priorytetyzacja

samodzielność

dobra organizacja pracy

komunikatywność

język angielski

Mile widziane

e-commerce

SaaS

marketing

Opis stanowiska

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie technicznego wsparcia naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Service Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!

Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube & Facebook & TikTok


🔎 Nasz Produkt:

Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.


Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.


Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


✨ Co możemy Ci zaoferować:

  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Pracę z małymi & średnimi firmami eCommerce z Polski
  • Realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 4300-5800 brutto przy Umowie o Pracę lub przy Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie!)
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪


🚀 Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:

  • Zapewnienie kontaktu z klientami oraz ich obsługa w godzinach 8-16/9-17 (chat, e-mail, telefon)
  • Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu, szczerości i stałej komunikacji oraz dbanie o ich customer experience
  • Inspirowanie, edukowanie, dostarczanie informacji klientowi w oparciu o rynek e-commerce
  • Weryfikacja, rozwiązywanie oraz zarządzanie zgłoszeniami klientów
  • Zbieranie feedbacku dotyczącego funkcjonalności i zapotrzebowań klientów
  • Ścisła współpraca z Działem Technicznym, IT, Produkt oraz Customer Success
  • Udział w projektach działowych oraz testach nowych funkcjonalności
  • Rozwój oraz utrzymanie bazy wiedzy dla klientów


🔍 Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura🌿
  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem 🦾


🎯 Dodatkowo doceniamy jeśli:

  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
  • Posiadasz podstawową znajomość HTML/CSS
  • Interesujesz się technologią, w szczególności zrozumieniem funkcjonowania stron internetowych i technologii webowych
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania błędami (np. Jira, Asana, Thulium)


📝 Jak wygląda proces rekrutacyjny:

  1. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  2. Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
  3. Rozmowa w biurze z Customer Service Team Lead - Ilona Srebnicka oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
  4. Decyzja dotycząca oferty i welcome on board! ⭐


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Doradca klienta ds. likwidacji szkód

Nowa
Bołtowicz Spółka Jawna
Warszawa
współpraca w zespole
znajomość budowy pojazdów
prawo jazdy kat. B
Nowa

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Nowa
Concentrix
Lublin
obsługa klienta
sprzedaż
język polski
Nowa

Junior Portfolio Analyst

Nowa
Colliers
Warszawa
Microsoft Office Word
Microsoft Office
PowerPoint
Nowa

Pracownik działu obsługi klienta

Nowa
WOLT
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Team player
skuteczna komunikacja
English
Nowa