Customer Support Specialist
Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Wieliczka
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Edrone

Edrone

Our platform helps thousands of small businesses compete with large brands. Our mission is to provide simple solutions for big challenges in eCommerce. We achieve results by sharing feedback and setting clear and transparent expectations.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

komunikatywność

odpowiedzialność

język angielski

kreatywność

organizacja pracy

Mile widziane

e-commerce

SaaS

Opis stanowiska

Friendly offer

Poszukujemy osoby do zespołu Customer Care w edrone!


Trochę o nas:


Jesteśmy opartym na AI e-CRM dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych.

Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.

Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.


Trochę o Tobie:


  • posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientami
  • jesteś osobą poraktywną, energiczną, zaangażowaną
  • nie boisz się wyzwań i nowych obowiązków
  • umiesz pracować pod presją czasu
  • znasz angielski na poziomie min B2
  • znasz podstawy marketingu i/lub interesujesz się e-commerce
  • lubisz się rozwijać i śledzić trendy


Mile widziane:


  • znajomość HTML
  • doświadczenie w e-commerce lub w marketingu
  • doświadczenie z klientem B2B
  • znajomość pakietu google (dokumenty, kalendarz, arkusze)


Będziesz odpowiedzialny/a za:


  • kontakt z klientami i ich obsługę w godzinach 8/9 - 16/17
  • tworzenie scenariuszy Marketing Automation dla klientów
  • wsparcie klientów przy wdrażaniu naszego narzędzia oraz szkolenia klientów
  • pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów
  • regularną wysyłkę newsletterów z porozumieniem z klientami
  • obsługę klientów i opiekę nad ich kontem w edrone
  • nawiązywanie długotrwałej relacji z klientami i dbanie o ich customer experience


Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie i jasne zasady współpracy,
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Indywidualne ścieżki rozwoju kariery,
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
  • Dofinansowanie do pakietu sportowego - Multisport i medyczne - LuxMed, lekcje języka angielskiego i portugalskiego, dostęp do portalu mental health i wellbeeing - Mindgram.
  • Świetna atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności,
  • Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w Krakowie, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym,



Jak wygląda proces rekrutacji:


  1. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem - Karol Szymonik
  3. Spotkanie online z liderką zespołu - Agata Herma-Machnik
  4. Rozmowa w biurze z liderami zepsołów i menadżerką działu
  5. Decyzja dotycząca oferty


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

Rekomendowane oferty

HubSpot Specialist (RevOps Consultant)

Nowa
12 728 - 19 092 PLN/mies.
MAN DIGITAL
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
HubSpot
Nowa