Obejmując rolę Junior Internet Technology Support dołączysz do zespołu Customer and Project Support, który realizuje badanie oglądalności witryn internetowych i reklam oraz profilu społeczno-demograficznego internautów w kilkudziesięciu krajach.
Szukamy osoby, która będzie uczestniczyć w koordynacji badania gemiusDirectEffect we współpracy z zespołem doświadczonych analityków, deweloperów oraz pracowników oddziałów zagranicznych.
Do Twoich zadań należeć będzie opieka nad realizacją badania gemiusDirectEffect w wybranych krajach, w tym:
- przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych (behawioralnych, demograficznych i technicznych),
- świadczenie wsparcia merytorycznego dla oddziałów zagranicznych oraz diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych,
- dbanie o najwyższą jakość badania – kontrola poprawności wyników,
- rozwijanie badania we współpracy z Product Ownerami, działami Analiz, IT, Data Science,
- terminowe przygotowanie raportów, aktualizacja dokumentów oraz tworzenie prezentacji,
- usprawnienie przepływu informacji między biurami zagranicznymi a zespołami w centrali.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – B2 (codzienny kontakt z pracownikami, udział w spotkaniach, tworzenie dokumentacji),
- zdolności analityczne,
- umiejętność rozwiązywania problemów technicznych na podstawie zdobytej wiedzy, dokumentacji oraz wyszukanych informacji,
- zainteresowanie branżą technologiczną i reklamową,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- zaangażowanie w powierzone projekty i chęć rozwoju,
- zainteresowanie branżą technologiczną i reklamową.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość obsługi baz danych (MySQL) i języka HTML,
- umiejętność pracy w środowisku Linux/Unix (znajomość podstawowych komend np. grep, uniq, sort),
- wiedza z zakresu prowadzenia badań społecznych (ilościowych lub jakościowych).
Pracując z nami:
- Poznasz ciekawe insighty dotyczące sposobów korzystania z mediów,
- Będziesz wykorzystywać angielski w codziennej komunikacji z oddziałami zagranicznymi,
- Poznasz metody badania internetu, radia i telewizji, pracując z najlepszymi specjalistkami i specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą,
- Zagwarantujemy Ci wspierające środowisko pracy (buddy, stały feedback, zespół zorientowany na wymianę wiedzy) i realną możliwość współtworzenia tego środowiska,
- Będziesz mieć możliwość korzystania z firmowych benefitów (m.in. karta sportowa/opieka medyczna, zdrowa żywność, masaże biurowe, integracje, nauka języków, dzień wolny z okazji urodzin),
- Wybierzesz dogodną dla Ciebie formę zatrudnienia,
- Zapewnimy Ci elastyczny czas pracy i możliwość pracy w trybie hybrydowym (obowiązkowe spotkania w biurze w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 48 odbywają się raz w tygodniu).
___________________________________________________________________________________________
Proces rekrutacyjny składa się z poniższych etapów:
- Weryfikacja nadesłanych formularzy aplikacyjnych
- Rozmowa online z HR
- Zadanie rekrutacyjne (tydzień na wykonanie zadania)
- Spotkanie stacjonarne z Managerką zespołu.
Jesteśmy międzynarodową firmą badawczo-technologiczną dostarczającą dane i zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Dzięki unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania i doskonałą obsługę.