Oferty
Customer Success Manager
PM

Customer Success Manager

Poznań
11 000 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Get Noticed Agency

Get Noticed Agency

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce. Agencja to zespół ponad 40 Specjalistów, którzy pracują w 9 działach. Dołącz do naszego zespołu, a na pewno nie wykonasz kroku w tył!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

data analyst

dobra organizacja pracy

odpowiedzialność

Google Ads

Opis stanowiska

👋 Cześć!


Do naszego zespołu poszukujemy Customer Success Managera. 


Jako Customer Success Manager będziesz odpowiedzialny/a za koordynację i rozwój 7-osobowego zespołu CS, dbanie o długotrwałe relacje z naszymi klientami, rozwój i optymalizacja procesów i projektów w dziale mających na celu zwiększenie NPS i zmniejszenie Churn Rate. 

Będziesz miał/a okazję brać udział w skalowaniu biznesów e-commerce naszych Klientów!


Trochę o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ponad 45 specjalistów. Agencja posiada 6 zespołów specjalistycznych, dzięki którym skutecznie i proaktywnie realizujemy projekty. W skład działu Performance wchodzą: PPC, Social Ads, Social Organic, SEO, Analytics oraz Marketing Automation 🚀.

Oprócz tego mamy wewnętrzny dział Graphic Design, który realizuje grafiki w różnych formatach dla naszych klientów, ale także tworzy strony internetowe. 


Za kontakt z klientem, koordynację projektów marketingowych oraz rozwój klienta odpowiada zespół Customer Success. 


Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners.


*Szukamy osób z Poznania i okolic, ze względu na hybrydowy model pracy.


💼 Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami agencji
  • koordynacja pracy 7-osobowego zespołu Customer Success
  • współpraca z zespołem w tematach rozwojowych (spotkania 1:1, rozmowy feedbackowe, dbanie o przepływ wiedzy w zespole, shadowing)
  • współpraca z zespołami New Business oraz Performance w celu dostarczenia największej wartości dla klienta;
  • budowanie, rozwijanie oraz optymalizowanie procesów w obszarze Customer Success (Customer Journey, Account Development Plan, onboarding klienta).
  • zarządzanie tematem cross-sellingu i up-sellingu 
  • aktywne monitorowanie kluczowych wskaźników w zespole - NPS, Churn-rate, wartości dosprzedaży oraz inicjowanie działań mających na celu poprawę tych wskaźników
  • uczestniczenie w spotkaniach core team’u (Zarząd + management) na temat projektów rozwojowych agencji
  • czynne branie udziału w rozwoju oraz skalowaniu klientów e-commerce


✅  Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:

  • masz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • masz doświadczenie w pracy z klientem e-commerce’owym
  • znasz branżę digital marketingu, a w szczególności obszary tj. PPC, SEO, 
  • z łatwością nawiązujesz, a także utrzymujesz długotrwałe relacje (to bardzo ważne!)
  • potrafisz wyciągać wnioski z sytuacji problematycznych i przekuwać je w rozwiązania/szanse
  • analizujesz dane marketingowe i wysuwasz z nich cenne wnioski
  • pracowałeś/aś na jednym z narzędzi TSM (np. Asana, ClickUp)
  • potrafisz priorytetyzować zadania 
  • rozumiesz jak działa i jak ważna jest ścieżka klienta w agencji
  • wiesz, że up-selling i cross-selling to rozwój klienta
  • wiesz jak budować dobry wizerunek firmy w oczach klientów i partnerów,

 

🎁 Oferujemy:

  • kontrakt B2B,
  • pracę hybrydową po okresie próbnym - 3 dni pracy z biura / 2 dni pracy z domu w tygodniu,
  • współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
  • służbowego Macbooka i telefon, 
  • platformę benefitową, na której możesz wybrać świadczenia dopasowane do Ciebie,
  • bardzo duże portfolio usług agencyjnych (co ułatwia dosprzedaż usług),
  • atmosferę pełną otwartości i szacunku,
  • pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  • dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  • współpracę z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • zaufanie,
  • wsparcie od każdego współpracownika,
  • udział w konferencjach i szkoleniach.


Proces rekrutacyjny

👉 Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)


Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika - HR Business Partnerka. (30-40 min.)
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa w naszym biurze z Michałem - współzałożycielem Agencji. (1,5-2h)
  • Trzecim etapem może być, ale nie musi spotkanie z Basią - CEO Get Noticed.
11 000 - 13 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Director of Product Management

Nowa
37 600 - 43 750 pln
Appfire
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Cross-Functional Collaboration
product management
people management/leadership
Nowa

Junior Client Relationship Specialist

Nowa
Adfidence
Warszawa
język angielski
praca z klientem
umiejętności analityczne
Nowa

Menedżer_ka Rozwoju Biznesu

Nowa
10 000 - 12 000 pln
Cenatorium
Warszawa
negocjacje
sprzedaż
sprzedaż B2B
Nowa

Koordynator Projektu - Marketing i Ecommerce

Nowa
7 000 - 9 000 pln
Brilliance LLC
Gdynia
dobra organizacja pracy
zarządzanie zespołem
multitasking
Nowa

Scrum Master/PM

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
project management
Nowa