• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHROfficeOffice Assistant
    Office Assistant
    HR
    P&P Solutions Sp.  z o.o.

    Office Assistant

    P&P Solutions Sp. z o.o.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    excel
    skrupulatność
    zaangażowanie
    komunikatywność

    Opis stanowiska

    Świadczymy usługi outsourcingowe i rekrutacyjne oraz wspieramy transformację cyfrową (poprzez m.in. wdrożenia usług chmurowych) dla klientów na całym świecie, zarówno dla szybko rozwijających się start-up’ów, największych software house’ów w Polsce, dużych firm produktowych, jak również wielu największych globalnych korporacji. Jesteśmy obecni niemal we wszystkich sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.


    Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, więc przekrój i możliwości na zdobycie doświadczenia są naprawdę duże.

    Opierając się na szerokim doświadczeniu i elastycznym podejściu do potrzeb Klienta budujemy swój wizerunek skutecznego doradcy i atrakcyjnego pracodawcy.


    📋 Twój zakres obowiązków:

    • Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie, sprawdzanie jej poprawności oraz archiwizacja (kserowanie, drukowanie, dokumentowanie przepływu oraz przygotowywanie dokumentów firmowych).
    • Bieżąca prace administracyjne oraz kadrowo-księgowe.
    • Zarządzanie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
    • Bieżący telefoniczny i mailowy kontakt z kontrahentami, prowadzenie kalendarzy, umawianie oraz organizacja spotkań.
    • Wsparcie w cyklicznych rozliczeniach kontrahentów i współpracowników, w tym m.in. weryfikacja dokumentacji, kontrola poprawności raportowanego czasu pracy i rozliczeń, przygotowywanie zbiorczych zestawień, raportowanie.
    • Ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz wsparcie w przygotowaniu faktur sprzedażowych.
    • Zaopatrzenie biura w materiały spożywcze, artykuły biurowe, produkty firmowe (monitorowanie kończącego się asortymentu) oraz dbałość o opiekę nad nim.
    • Pomoc w organizacji eventów firmowych oraz innych inicjatyw.
    • Wsparcie innych działów oraz managera w ramach dodatkowo zleconych prac.



    🔍 Perfect match:

    • Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
    • Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami).
    • Jesteś samodzielna/-y i zaangażowana/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem oraz organizacją pracy, szybko się uczysz.
    • Dbasz o szczegóły, jesteś osobą dokładną, proaktywną i elastyczną. Opieka nad biurem, procesami firmowymi i dokumentacją wewnątrzfirmową wymaga czujnego oka, przewidywania zdarzeń, dostosowywania priorytetów i szybkiej reakcji.
    • Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
    • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
    • Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie oraz biegle posługujesz się językiem polskim.
    • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.


    🤝 Co Ci oferujemy:

    • Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku ekspertów z danych dziedzin oraz realną możliwość rozwoju w firmie – to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Junior Office Manager’a, Młodszego Księgowego, Młodszego Konsultanta/Rekrutera, Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży lub Junior Project Manager’a – w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie: 5.000 – 6.000 PLN brutto (umowa o pracę, umowa zlecenie).
    • Pakiet benefitów o łącznej wartości 600 PLN
    • Wyjścia integracyjne, szkolenia, konferencje.


    Jak wygląda nasz proces:

    • Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy online/telefonicznej i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.

    Wyślij nam swoje CV i dołącz do P&P Solutions!

    1 294 - 1 552 USD

    Umowa o pracę

    1 294 - 1 552 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Spec. ds. Administracji i Rozliczeń

    Spec. ds. Administracji i Rozliczeń

    Nowa
    autoDNA.pl
    Łódź
    komunikacja
    Proaktywność
    zarządzanie czasem
    Nowa
    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Lubin
    niemiecki
    ms excel
    HR
    Nowa
    Koordynator Biura

    Koordynator Biura

    Nowa
    Skamex S.A.
    Łódź
    Ms office
    Angielski
    Nowa
    Back Office Officer

    Back Office Officer

    Nowa
    1 553 - 2 070 usd
    DZ INVESTMENTS PL Sp. z o.o.
    Warszawa
    multitasking
    Nowa
    (Junior/Mid) Board & Office Assistant

    (Junior/Mid) Board & Office Assistant

    Nowa
    1 294 - 1 631 usd
    Kanga
    Gdańsk
    Angielski
    Administracja
    zarządzanie biurem
    Nowa