Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych,
e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. W 2020 roku otrzymaliśmy tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Na co dzień z sukcesami łączymy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala nam realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych Klientów, często w roli HUBu. Nasz zespół składa się z ponad 150 profesjonalistów, którzy pracują nad skutecznością i jakością strategii oraz działań digitalowych, zwiększających przychody ze sprzedaży naszych Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE. Performics jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" 2021.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem specjalistów (delegowanie zadań, wsparcie merytoryczne, motywowanie, dbanie o rozwój podwładnych),
- Odpowiedzialność biznesowa za współpracę z Klientami oraz zespołami w ramach agencji – w tym spotkania strategiczne,
- Nadzór nad jakością kampanii w ujęciu krótko i długookresowym,
- Rola partnera i innowatora w pracy z własnym zespołem.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Min. 3 lata doświadczenia w obszarze reklamy Programmatic – wymagana jest wiedza ekspercka,
- Znajomość platform GMP (ex Doubleclick),
- Doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu, realizacji i raportowaniu kampanii Paid Social (Facebook, Instagram, Messenger Audience Network),
- Umiejętność przygotowywania trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań,
- Umiejętność prowadzenia prezentacji na bardzo wysokim poziomie i bardzo dobra umiejętność bronienia rekomendacji przed klientem,
- Wiedza marketingowa i mediowa, znajomość trendów ad-tech i Programmatic,
- Dobra organizacja pracy i systematyczność,
- Język angielski na poziomie bardzo dobrym,
- Znajomość Excel i Power Point na poziomie zaawansowanym.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na kliencie hubowym
Co oferujemy?
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- Jeśli interesuje Cię praca zdalna, hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.