Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce.
W 2020 roku otrzymaliśmy tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners.
Na co dzień z sukcesami łączymy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala nam realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych Klientów, często w roli HUBu.
Nasz zespół składa się z ponad 150 profesjonalistów, którzy pracują nad skutecznością i jakością strategii oraz działań digitalowych, zwiększających przychody ze sprzedaży naszych Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE. Performics jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" 2021
Będziesz się zajmować:
- Realizacją kampanii Programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP,
- Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem, rekomendacji,
- Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii,
- Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym dużą pulę Klientów – możliwość zdobycia doświadczenia z różnych branż i kategorii.
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w obszarze reklamy Programmatic,
- Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360 i Adform) lub Google Ads
- Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową,
- Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics,
- Masz zdolności analityczne,
- Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje,
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność
- Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)
Co oferujemy?
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- Jeśli interesuje Cię praca zdalna, hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.