• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHROfficeOffice Manager
    Office Manager
    HR
    Robert Majkut Design

    Office Manager

    Robert Majkut Design

    Warszawa
    1 167 - 1 426 USDBrutto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    dobra organizacja pracy

    elastyczność

    komunikatywność

    Microsoft Office

    multitasking

    język angielski

    odpowiedzialność

    Mile widziane

    prawo jazdy kat. B

    finanse

    samodzielność

    account manager

    Opis stanowiska

    Kim jesteśmy

    Jesteśmy niewielką ale międzynarodową firmą kreatywną działającą w obszarze designu miejsca i branding architecture. Zajmujemy sie tworzeniem i nadzorowaniem realizacji projektów wnętrz, produktów ale i architektury. Współtworzyliśmy i tworzymy ambitne i kreatywne, często ikoniczne projekty w Polsce, ale też w Europie i Azji tej dalekiej i bliskiej... więcej o tym co robimy możesz przeczytać na naszej stronie https://robertmajkut.pl


    Obecnie poszukujemy otwartej, pozytywnej, zorganizowanej osoby na stanowisko wspierające i organizujące pracę naszego biura w Warszawie. To praca administracyjna w 3 głównych obszarach:

    Zarządzanie pracą biura

    • realizacja zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, jego codziennych aktywności i potrzeb technicznych, czuwanie nad sprawnością infrastruktury
    • współpraca z serwisowymi firmami zewnętrznymi
    • realizacja obsługa i zamówień, korespondencji, przesyłek, organizacja podróży służbowych, wyjazdów międzynarodowych, dokumentacji z tym związanej
    • obsługa spotkań w firmie, koordynacja informacji, organizacja i prowadzenie terminarza spotkań, koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w tym zakresie
    • aktualizowanie baz danych, utrzymywanie kontaktów firmy z kooperantami i firmami współpracującymi, przekazywanie i dystrybucja kluczowych informacji

    Wsparcie we współpracy z księgowością

    • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji okresowej do księgowości
    • Prowadzenie ewidencji i terminowości rozliczania kosztów firmowych i płatności serwisowych
    • Nadzorowanie obiegu dokumentacji urzędowej
    • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej

    Wsparcie procesów projektowych

    • Wsparcie w pozyskiwaniu informacji i kontaktów do firm i osób
    • Wyszukiwanie rozwiązań wspierających procesy projektowe
    • Prowadzenie systemu nadzorującego przebieg harmonogramów projektowych
    • Wsparcie organizacyjne projektantów w trakcie prac projektowych, realizacyjnych i medialnych.


    Oczekujemy

    Oczekujemy od osoby na to stanowisko samodzielności w rozwiązywaniu mniej lub bardziej skomplikowanych zadań, dobrej organizacji własnej pracy, uporządkowania i skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania, pozytywnego nastawienia, otwartości i wsparcia dla reszty zespołu. Mile widziane osoby interesujące się designem i architekturą z umiejętnościami interpersonalnymi, lekkim i precyzyjnym językiem komunikacji, dobrą znajomością języka angielskiego. Wcześniejsze doświadczenie w pracy z ludźmi w zespołach lub przy obsłudze projektów, obsłudze klientów, sekretariacie, administracji dające podstawy znajomości tematu.


    Oferujemy

    Oferujemy pracę w środowisku kreatywnych, pozytywnych ludzi zajmujących się niecodziennymi projektami z zakresu architektury wnętrz, architektury, designu produktowego i brandingu, związanej z tym różnorodnością tematów, wyzwań i kooperacji, możliwość rozwoju w obszarach zainteresowań, wsparcie w szkoleniach i rozwoju zawodowym, wśród ludzi nastawionych na sensowne i ambitne cele, działających w kameralnej ale międzynarodowej strukturze, ceniących sobie dobre relacje, intelektualne wyzwania i troskę o środowisko. No i karty fit/sport. A o prywatnym pakiecie medycznym mówiliśmy? Tez jest. Jak ważne są dla Ciebie inne benefity – OK, powiedz nam o nich. To przecież działa w dwie strony 😊


    Prosimy o przesłanie do nas swoich CV ale mile widziane będą także krótkie opisy dlaczego zainteresowała Cię właśnie nasza oferta .

    Nie możemy obiecać ze skontaktujemy się z każdym ale interesujące osoby na pewno zaprosimy na osobiste spotkanie, być może poprzedzone najpierw spotkaniem on-line.

    Zapraszamy!

    1 167 - 1 426 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Facilities & Admin Coordinator

    Facilities & Admin Coordinator

    Nowa
    Icon Plc
    Warszawa
    język angielski
    empatia
    office administration
    Nowa
    Asystent/ Asystentka Dyrektora

    Asystent/ Asystentka Dyrektora

    Nowa
    Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze"
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    język angielski
    Microsoft Office
    Nowa
    Global Admin Operations Specialist

    Global Admin Operations Specialist

    Nowa
    2 075 - 2 853 usd
    HTD
    Łódź
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Recepcjonista/Recepcjonistka

    Recepcjonista/Recepcjonistka

    Nowa
    MindSet Clinic sp. z o.o.
    Warszawa
    polski
    język angielski
    Nowa
    Admin and Finance Assistant

    Admin and Finance Assistant

    Nowa
    ClearCourse Dev
    Kraków
    język angielski
    finanse
    administration
    Nowa