Oferty
Office Manager
Praca biurowa

Office Manager

4 500 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
SEOgroup Interactive SA

SEOgroup Interactive SA

SEOgroup od 2008 roku zwiększa przychody sklepom i markom na całym świecie z wykorzystaniem marketingu internetowego opartego na dwóch filarach usług: SEO360®, którą świadczymy jako pierwsi i jedyni w Europie oraz na Performance Marketingu. W swojej codziennej pracy odwołujemy się do filozofii Kaizenカイゼン i Kendo剣道, zatem nigdy się nie poddajemy i codziennie udoskonalamy jakość naszych usług, aby zapewniać maksymalnie skuteczne rozwiązania, co potwierdzają nasi Klienci, którzy wielokrotnie dzięki tej pracy uzyskują wzrost sprzedaży czy generowanych leadów na poziomie kilkuset procent i więcej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office

finanse

empatia

administracja

język angielski

Opis stanowiska

Jeśli jesteś osobą skuteczną, skrupulatną, samodzielną i bystrą, działającą w tempie, to zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Office Manager, by zostać tym samym szefem/szefową gdyńskiego biura SEOgroup.


Samo stanowisko jest bardzo przyjemne, w całości ułożone procesowo, więc wystarczy tylko wejść w stworzony proces i go realizować.


Możliwa praca na 1/2 etatu.


Zadania:

  • Bieżąca obsługa administracyjna biura
  • Rejestrowanie i wystawianie faktur
  • Zlecenie i przygotowywanie umów
  • Zlecanie przelewów
  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych
  • Współpraca z księgowością, kancelarią prawną, dyrektor finansową i zarządem
  • Monitoring należności i koordynowanie procesu windykacji
  • Obsługa korespondencji
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
  • Zaopatrzenie biura
  • Przyjmowanie klientów i gości firmy
  • Wsparcie firmy w pozostałych kwestiach administracyjnych i organizacyjnych
  • Dodatkowo, w razie potrzeby, bieżąca, podstawowa obsługa Klientów agencji


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność entuzjazm i zapał do pracy
  • Komunikatywność i łatwe nawiązywanie kontaktów
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Znajomość języka angielskiego - min. B1
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • Wysoki poziomu kultury osobistej
  • Poczucie humoru i ciekawe hobby :)
  • Posiadanie pierwszych doświadczeń zawodowych


Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania
  • Zainteresowanie marketingiem internetowym


Oferujemy:

  • Formę współpracy B2B, UZ lub poprzez Twój Startup
  • Możliwość rozwoju w zespole Takumi 匠 SEOgroup, gdzie jego członkowie posiadają wieloletnie doświadczenie w digital marketingu i są jego ogromnymi pasjonatami
  • Pracę w drugiej najlepszej tego typu agencji na świecie – w 2021 zajęliśmy 2. miejsce w konkursie Global Search Awards – w kategorii BEST GLOBAL SMALL INTEGRATED SEARCH AGENCY oraz Agencji Digital Roku 2023 wg raportu Media i Marketing Polska
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
  • Pracę stacjonarna w prestiżowym miejscu jakim jest Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
  • Dofinansowanie karty MultiSport
  • Świetną atmosferę pracy
  • Szereg innych wartości dodanych, których na ten moment nawet nie podejmujemy się spisywać


📧 Wyślij CV oraz list motywacyjny i stań się Takumi 匠!

4 500 - 7 000 PLN

Dowolna

Sprawdź podobne oferty pracy

🛠️ Techniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta 🛠️

Nowa
5 500 - 7 000 pln
Dambat
Ożarów Mazowiecki
obsługa klienta
elektronika
mechanika
Nowa

Remote Executive Assistant

Nowa
4 800 - 8 400 pln
Reef Technologies
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Google Spreadsheets
Nowa

Junior Portfolio Analyst

Nowa
Colliers
Warszawa
PowerPoint
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Nowa

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Szkoleń

Nowa
Centrum Terapii Dialog
Warszawa
administracja
Nowa

Office Coordinator

Nowa
6 500 - 7 000 pln
Evolution
Warszawa
język angielski
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa