• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławSupportKoordynator - Travel Customer Support
    Koordynator - Travel Customer Support
    Support
    Soliści Adventure Club

    Koordynator - Travel Customer Support

    Soliści Adventure Club

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    excel
    skuteczna komunikacja
    samodzielność
    elastyczność
    organizacja pracy
    pakiet office
    odpowiedzialność
    sprzedaż

    Mile widziane

    nastawienie na efekty
    CRM
    wordpress
    badanie potrzeb klienta
    customer support
    produktywność
    rozmowy przez telefon
    praca w grupie

    Opis stanowiska

    Travel Customer Support to stanowisko pełne wyzwań, gdzie telefoniczna i mailowa obsługa klientów to codzienność. Przygotowujemy uczestników do wyprawy, przygotowujemy pakiety wyjazdowe, dbając o każdy szczegół, by zapewnić niezapomniane wrażenia. Praca w dynamicznym środowisku to nasza codzienność. Wspieramy klientów w wyborze wymarzonego kierunku podróży, dostarczając im niezbędnych informacji. Odpowiadamy za dostarczenie wysokiej jakości materiałów dla uczestników wypraw, takich jak plany wycieczek i infopaki, które inspirują do odkrywania świata. Branża turystyczna oferuje nieograniczone możliwości, a Travel Customer Support jest kluczowym elementem, który sprawia, że marzenia o podróżach stają się rzeczywistością.


    Jesteśmy największym Klubem Podróżników w Polsce, Organizatorem Turystyki działającym na rynku od 2013 roku. Wyróżniamy się egzotycznymi i aktywnymi podróżami, poza utartym szlakiem, autorstwa doświadczonych podróżników – pasjonatów. Organizujemy wyjazdy, dzięki którym poza wspomnieniami budujemy własną społeczność. Istniejemy, aby dzielić się naszą pasją i spełniać marzenia innych. 

    Nasz zespół tworzy kilkunastu pracowników biurowych oraz około 100 liderów prowadzących wyprawy. Oprócz tego współpracujemy z firmami zewnętrznymi. 

    Na co dzień najważniejsza jest dla nas zgrana ekipa, która potrafi ze sobą współpracować. Cenimy sobie odpowiedzialność i samodzielność oraz zaangażowanie i pro aktywność. Jednocześnie stawiamy na rozwój nas wszystkich poprzez warsztaty wewnętrzne, tworzymy panele i grupy dyskusyjne, prowadzimy projekty, które często wykraczają poza standardowe, codzienne obowiązki. 

    Naszym celem jest nieustanny rozwój i zwiększenie ilości realizowanych wypraw i właśnie dlatego szukamy nowych osób gotowych dołączyć do naszego wrocławskiego biura. To właśnie tutaj tworzy się największa społeczność podróżnicza w Polsce, do której Ty również możesz należeć!



    OPIS STANOWISKA

    Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie zarządzanie oraz wsparcie działu. Będziesz zajmować się między innymi planowaniem pracy w dziale, raportowaniem wyników działowych oraz wyznaczaniem i kontrolowaniem ustalonych celów.

    Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą między innymi działania związane z realizacją naszych wypraw – pakiety informacyjne, ubezpieczenia, zapewnienie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży.


    CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?

    • Koordynowanie zespołu pracowników Działu Obsługi Klienta
    • Przygotowywanie raportów dotyczących wyników Biura Obsługi Klienta, analiza danych i wdrażanie usprawnień pracy działu
    • Prowadzenie spotkań zespołowych oraz indywidualnych
    • Wyznaczanie oraz zarządzanie celami wpływającymi na rozwój firmy
    • Rozwój pracowników poprzez warsztaty wewnętrzne, panele i grupy dyskusyjne oraz zaangażowanie w projekty
    • Wspieranie pracowników działu w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z wymagającymi klientami
    • Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury, dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie
    • Przygotowanie uczestników do wyprawy: wysyłanie maili informacyjnych, przekazywanie praktycznych informacji na temat danej oferty, przygotowanie list do ubezpieczeń, weryfikacja płatności
    • Stały kontakt z działem rezerwacji, IT, marketingu w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów
    • Doradztwo w wyborze wyjazdu pasującego do wymagań klienta oraz wsparcie procesu sprzedaży
    • Zarządzanie rezerwacjami uczestników: zmiany terminów, rezygnację, cesje, realizacja zwrotów, obsługa procesu reklamacyjnego


    KOGO SZUKAMY?

    • Doświadczenie w koordynowaniu zespołem
    • Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
    • Otwartość i wysokie umiejętności komunikacyjne
    • Umiejętności analityczne oraz strategicznego planowania
    • Wysoka kultura osobista i znajomość poprawnej polszczyzny
    • Znajomość środowiska MS Office - MS Excel, Power Point (znajomość WordPress mile widziana)
    • Zainteresowanie podróżami i znajomość geografii świata
    • Gotowość do pracy zmianowej (zmiany 8 - 16 / 9 -17 / 11 - 19)
    • Podzielność uwagi i wielozadaniowość
    • Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia
    • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz pod presją czasu
    • Umiejętność organizacji i zarządzania czasem własnym oraz pracowników
    • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • Dokładność i skrupulatność


    OFERUJEMY

    • Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe
    • Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)
    • Lider wypraw: bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc)
    • Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)
    • Integracje, Campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™
    • Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed
    • Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport
    • Comiesięczna opieka fizjoterapeutyczna (1 wizyta w miesiącu)
    • Delegacje - możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Summer Camp Słowenia)
    • Targi i Eventy - możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych
    • Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club


    Praca w Solistowym Teamie daje możliwość łączenia pasji do poznawania świata z codziennymi obowiązkami. Wyobraź sobie, że to właśnie dzięki Twojemu zaangażowaniu setki osób miesięcznie realizuje swoje wyprawowe marzenia!

    Jeżeli jesteś gotowy na pracę w młodym i dynamicznym zespole, podróże to Twoja pasja, a nasze wymagania wpisują się w Twoje kompetencje, wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@solisci.pl tutułem “Koorydnator Travel Customer Support” 


    ZASTRZEGAMY PRAWO DO KONTAKTU Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.

     

    W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
    1 811 - 2 174 USD

    B2B

    1 578 - 1 850 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    IT Customer Success Specialist

    IT Customer Success Specialist

    Nowa
    CodeTwo - HRejterzy
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Angielski
    pakiet office
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Nowa
    1 423 - 1 553 usd
    Carein Sp. z o.o.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa infolinii
    Obsługa czatu
    Nowa
    Trener Jakości Obsługi

    Trener Jakości Obsługi

    Nowa
    Alior Bank SA
    Rzeszów
    zdalna Obsługa Klienta
    Ms office
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer Care
    client reletions
    Customer focus
    Nowa
    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Nowa
    Amazon
    Piaseczno
    skuteczna komunikacja
    English
    support
    Nowa